Signert Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 (redigerat) Som relativt nyinflyttad Kalmarbo tänkte jag att det skulle vara kul att knyta lite nya kontakter. Planerar att gå och lyssna på Gentle Touch på Tiffany's ikväll. Någon mer som skall dit? Redigerat 15 november 2006 av Signert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Vad säger vi, android? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 (redigerat) Haha, ja kanske det... Kan nog inte vara där jättelänge, men en öl eller två borde man ju kunna hinna med. 🙂 När börjas det? Edit: Jaha, är det dom! Har läst om dem i Barren tror jag, och tänkt att de kanske kunde vara nåt... *lyssnar* Hmmm, kanske inte jättespännande, men ändå helt ok... Redigerat 2 november 2006 av android Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Jag har inte varit där. 🙂 Teatervallen? Så det ligger inte vid Palace? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Men snälla nån.... 🙂 Måste ni välja en dag jag jobbar kväll... Ta i morgon i stället på em vid 14.30 så kan vi ta en kaffe och mazarin 😛 (Allt jag har råd med för tillfället) i stället... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Linus: Teatervallen ligger bakom teatern, alltså vid larmtorget ungefär... Ok, det ser ju schysst ut. (Kul att det ÄNTLIGEN verkar hända nåt med Kalmars musikliv!!) Ska man sikta på att va där vid 21, så att man hinner prata lite innan det blir högljudd livemusik? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Ah, Signert spelar där den 30/11, skoj!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 TZ: Det ena behöver ju inte utesluta det andra... Kan ju försöka samla ihop kalmariterna till en fika nån gång lite senare, kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 & pipas den 16:e. wee! Då piper jag gärna över. Men börja värm upp idag och ta tempen på stället så hörs vi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 2 november 2006 Trådstartare Dela Postat 2 november 2006 Ska man sikta på att va där vid 21, så att man hinner prata lite innan det blir högljudd livemusik? Låter bra. 21 bli det. Linus och Android tror jag att jag känner igen från bilder på forumet. Någon mer som hänger på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MikkeÖland Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Teatervallen ligger bakom Teatern UPPE på vallen. Ta den långa stentrappan upp. Vad är Tiffanys för musik? låter lite Högskolestuk ( tradig manchestertypaktigt ) eller.... f'låt en gammal fördomsfull studioräv / Mikke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Vad är Tiffanys för musik? Det är klubben som heter så. Gentle Touch spelar electronica/synt såvitt jag förstod av att lyssna på gentletouch.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MikkeÖland Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Vad är Tiffanys för musik? Det är klubben som heter så. Gentle Touch spelar electronica/synt såvitt jag förstod av att lyssna på gentletouch.se Jag får mina nya glasögon nästa vecka.......................................... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 TZ: Det ena behöver ju inte utesluta det andra... Kan ju försöka samla ihop kalmariterna till en fika nån gång lite senare, kanske? Japp får bli så.... Linus....Var du med på 402an vid 14:35 i dag??? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Linus....Var du med på 402an vid 14:35 i dag??? 😆 Nej, tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Ingen mer som hänger på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 tyvärr... jag är sjuk.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Haha, jag är först hemma vid datorn!! 😄 Trevlig kväll, även om livebandet kanske inte var det roligaste... Det här får vi göra om! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Haha, jag är först hemma vid datorn!! 😉 Jag var först, men jag skrev inget här 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Förstår inte hur jag kunde få "I just can't get enough" till "I just can't help myself" 😉 Kul att ses! Måste kolla i Östran imorgon också och se hur bilden på mig och Johan blev... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 gött att ni hade skoj 😄 får vi göra om nån gång när jag är med oxå.. . 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Ta den långa stentrappan upp. den såg jag en kille som "ramlade" ner för.. eller snarare blev puttad ner för..!!! jag hänger nog på nästa IRL i kalmar.. verkar var mkt folk där nere numera.. förrut vare typ ja o slippedaway.. 😉 jag har hört om en schysst irländsk/skottsk influerad pub vid stortorget(vid jättekyrkan!!) kanske man kan kolla upp!!! peace Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 3 november 2006 Dela Postat 3 november 2006 Men nu hade de insläpp genom teaterns huvudentré, så vi behövde inte riskera nåt trappfall... 🙂 Mycket folk ja... Om det var du och Slippedaway förut, så var det en ökning med hela 150% nu! 😳 Men det kan vi väl se till att bräcka nästa gång. Varför inte den 30/11 när Signerts band spelar på Tiffay's? "Pipes of Scotland" heter förresten puben du tänker på. Den ska vara schysst tror jag, men jag har inte varit där själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 3 november 2006 Dela Postat 3 november 2006 Men nu hade de insläpp genom teaterns huvudentré, så vi behövde inte riskera nåt trappfall... 🙂 Mycket folk ja... Om det var du och Slippedaway förut, så var det en ökning med hela 150% nu! 🙂 Men det kan vi väl se till att bräcka nästa gång. Varför inte den 30/11 när Signerts band spelar på Tiffay's? "Pipes of Scotland" heter förresten puben du tänker på. Den ska vara schysst tror jag, men jag har inte varit där själv. puh! vilken tur för er.. 😉 det är helt krejzy!!! 150% 😎 30/11... hmm kanske det kanske.. 😛 signerts band?? ok.. kanske det!! så heter det ja!!! det har jag hört ska vara asbra!!!!!! fan va ja ska göra reklam på alla IRL i framtiden!!! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 3 november 2006 Trådstartare Dela Postat 3 november 2006 (redigerat) Det var mycket trevligt, tack för sällskapet! Vore otroligt roligt om lite folk från forumet ville sluta upp den 30:e när vi (Swedish For Beginners) spelar! Själv funderar jag på att gå och lyssna på Sugarplum Fairy och Pipas om två veckor. Tycker det är kul att det har dragits igång en riktig popklubb. Redigerat 3 november 2006 av Signert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 3 november 2006 Trådstartare Dela Postat 3 november 2006 Sen frågar man sig förstås: var var Kalle i Kalmar och hans pappa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 3 november 2006 Dela Postat 3 november 2006 Vore otroligt roligt om lite folk från forumet ville sluta upp den 30:e när vi (Swedish For Beginners) spelar! 😳 Jodå, jag kan bara hålla med. Vore kul att se lite forum-folk igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 3 november 2006 Dela Postat 3 november 2006 Var är bilderna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 3 november 2006 Dela Postat 3 november 2006 De kommer i Östran! (Östra Smålands Tidning.) 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.