Jump to content
Annons

Då skall vi se....


Latency

Recommended Posts

Första låten som läggs till här så vi får hoppas allt fungerar 😄

LÅTNAMN: Tillbaks

ARTIST/GRUPP: Martin

GENRE:Rock/Pop

LÅTLÄNGD: 3min

KOMPOSITÖR:Martin Lööf

PRODUCENT:Martin och okänd

EV. MEDVERKANDE: Sofia

INSPELNINGSÅR:1997

FORMAT: mp3

STORLEK: streaming

STATUS: Färdig demo

Låtlänk: http://www.fotriktigt.se/testsida/Martin_Tillbaks.mp3

Lite äldre låt men har aldrig riktigt fått någon feedback på den så hugg in bara.

*länkändring. Skall funka nu igen...

Redigerat av Latency
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Burnin Sven (oregistrerad)

Nä portastudio håller jag inte med om, det är lite si och så med sologuran och virvelliret i versen men i övrigt gillar jag det här måste jag säga. Fin låt minsann

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj! Svenska! Kul 😄

Det här låter som om nordman har gått in i en modern studio efter att ha könsoppererat sig. Personligen så tycker jag inte speciellt mycket om låten som sådan men det är ju absolut välproducerat. Det låter bra helt enkelt.

Däremot så är fade-out onsdska 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj! Svenska! Kul 😕

Det här låter som om nordman har gått in i en modern studio efter att ha könsoppererat sig. Personligen så tycker jag inte speciellt mycket om låten som sådan men det är ju absolut välproducerat. Det låter bra helt enkelt.

Däremot så är fade-out onsdska 😄

🙂 skall tänka på det i mina nya produktioner..

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med HM, absolut läge för P4-svensktopp-schlagerfestival. Har en catchy refräng och det obligatoriska tonartsbytet. Jag tycker den är skitsnygg med versen i moll och refrängen i dur. Klar kommersiell potential.

Link to comment
Dela på andra sajter

Go låt. Bra sång, men lite mer attityd från sångerskan hade inte skadat. Mycket snyggt gitarrsolo. Lyssnar i laptop, men det låter bra tycker jag. Vad är det för trummor (äkta?)

Skippa höjningen om du gör om låten, den går ändå aldrig vidare i nån schlagerfestival om det skulle vara ambitionen. (Inget illa ment, bara inte en sån låt tror jag...)

Känns mer nattradion är dagtids-P4. 🙂

Bra jobbat!!!

// Steffo

Link to comment
Dela på andra sajter

Go låt. Bra sång, men lite mer attityd från sångerskan hade inte skadat. Mycket snyggt gitarrsolo. Lyssnar i laptop, men det låter bra tycker jag. Vad är det för trummor (äkta?)

Skippa höjningen om du gör om låten, den går ändå aldrig vidare i nån schlagerfestival om det skulle vara ambitionen. (Inget illa ment, bara inte en sån låt tror jag...)

Känns mer nattradion är dagtids-P4. 😳

Bra jobbat!!!

// Steffo

Allt e äkta förutom flöjten som vi inte hittade någon som kunde spela.

Fast hitta någon som vill lira flöjt 02:00 en lördag kväll hade varit lite svårt.

Kanske skinnflöjt i bästa fall 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...