Jump to content
Annons

Problem med att ladda ner låtar

Recommended Posts

Timecode (oregistrerad)
Postat

Hej och tack för detta forum, jag har dock ett problem som kommit, när jag skall lyssna på låtar på demo så får jag bara ner en php fil med massa oläsbara tecken, hur kommer detta sig? 🙂

Annons
Postat
Hej och tack för detta forum, jag har dock ett problem som kommit, när jag skall lyssna på låtar på demo så får jag bara ner en php fil med massa oläsbara tecken, hur kommer detta sig? 🙂

Har samma problem.. Oavsett dator.. (Mac eller Pc spelar ingen roll)

Postat

Det löser ni på följande vis:

Högerklicka på filen, skriv in valfritt filnamn och lägg till .mp3 så ska det fungera

Postat
Det löser ni på följande vis:

Högerklicka på filen, skriv in valfritt filnamn och lägg till .mp3 så ska det fungera

Old news.. Men så ska det inte behöva vara! 🙂

Postat

Nu har problemet fixat sig för mig (nästan).. Jag råkade installera Quicktime (för att jag var tvungen).. Nu kan jag klicka på en MP3 länk i demospelningar och då tar Quicktime hand om det hela och spelar låten för mig på en webbsida.. 😄 Nackdelen är att jag måste vänta tills hela låten är hemladdad.. (streaming funkar inte)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.