Egghuvud Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 (redigerat) Vad är det här för slags kult egentligen. Här ringer man upp ett mobilnummer från jobbet och plötsligt börjar någon sjunga i ens öra. Tittade på nätet och det är K-märkt. Mängder av trådar... Kapten Stofil anser att det borde låta tut om man ringer inte en massa sjungande och tjaffs med tjaffsiga texter.... 😉 edit stavningen Redigerat 1 november 2006 av Egghuvud
Wernborg Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Det är för alla som trodde att 3G var nåt att hänga i granen. 😠😳😳
DåligtGehör Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Jag ringde min son och då satte det igång med "3 is a magic number bla bla". Jag trodde han drev med mig. Det lät så djävla dumt.
Löken (oregistrerad) Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Jag hoppas det är versionen med De la soul.
drloop (oregistrerad) Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Jag hoppas det är versionen med De la soul. Nu fick jag en nosta attack. Kommer ihåg en spelning med De la soul som var kanon.
Löken (oregistrerad) Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Nu fick jag en nosta attack. Kommer ihåg en spelning med De la soul som var kanon. Det kan jag tänka mig och dom är ju fortfarande grymma tycker jag!
tordA Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 och folk tycker jag är konstig för att jag inte har bärbar telefon 😛😆
Egghuvud Postat 1 november 2006 Trådstartare Postat 1 november 2006 Livsfarlig låt dessutom har gått och nynnat på eländet hela dagen. Jag bara Threee is a magic number do de do... repeat repeat (eftersom jag inte kan mer av låten.... Det kunde ju åtmindstone vara Ace of Spades eller något så att man vaknade till lite.
musik (oregistrerad) Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 lite. Ehh va jo ja... Är du executive producer av Atomic Swings Senaste platta? Det står xx xx Eggis på den... 😎
Egghuvud Postat 2 november 2006 Trådstartare Postat 2 november 2006 lite. Ehh va jo ja... Är du executive producer av Atomic Swings Senaste platta? Det står xx xx Eggis på den... 😳 Nej tyvärr...
millan (oregistrerad) Postat 2 november 2006 Postat 2 november 2006 haha låten e bra men lit elångtråkig.. bara sjunger om en massa nummer hela tiden 😉 kommer inte´ihåg vad bandet hette som gjorde låten från början men den har coverats på många gånger!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.