Jump to content
Annons

3 is a magic number


Egghuvud

Recommended Posts

Vad är det här för slags kult egentligen. Här ringer man upp ett mobilnummer från jobbet och plötsligt börjar någon sjunga i ens öra. Tittade på nätet och det är K-märkt. Mängder av trådar... Kapten Stofil anser att det borde låta tut om man ringer inte en massa sjungande och tjaffs med tjaffsiga texter.... 😉

edit stavningen

Redigerat av Egghuvud
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
drloop (oregistrerad)
Jag hoppas det är versionen med De la soul.

Nu fick jag en nosta attack. Kommer ihåg en spelning med De la soul som var kanon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Löken (oregistrerad)
Nu fick jag en nosta attack. Kommer ihåg en spelning med De la soul som var kanon.

Det kan jag tänka mig och dom är ju fortfarande grymma tycker jag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Livsfarlig låt dessutom har gått och nynnat på eländet hela dagen. Jag bara Threee is a magic number do de do... repeat repeat (eftersom jag inte kan mer av låten.... Det kunde ju åtmindstone vara Ace of Spades eller något så att man vaknade till lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
lite.

Ehh va jo ja...

Är du executive producer av Atomic Swings Senaste platta? Det står xx xx Eggis på den...

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

millan (oregistrerad)

haha låten e bra men lit elångtråkig.. bara sjunger om en massa nummer hela tiden 😉

kommer inte´ihåg vad bandet hette som gjorde låten från början men den har coverats på många gånger!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...