Kenta K Postat 3 november 2006 Dela Postat 3 november 2006 Ta det lugnt med Noobsen gott folk... Man kan inte veta allt innan man fått veta det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Konx Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 (redigerat) Antingen syftar han på Autotune lr Melodyne som gör att rösten blir som Basshunters lr så har han formulerat sig fel och menar Melodi. Men ni kan väl åtminstonde sluta trakassera honom? Redigerat 10 november 2006 av Konx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 (redigerat) Troll;In Internet terminology, a troll is a person who enters an established community such as an online discussion forum and intentionally tries to cause disruption, most often in the form of posting inflammatory, off-topic, or otherwise inappropriate messages. (saxat från wikipedia) Redigerat 10 november 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Och? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Och? 😄 varför inte!? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Berra Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Vissa här beter sig mot nybörjare som folket på flashback beter sig mot nybörjare 🙂 du har en bra inställning soundborn. bra låtar med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hype Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Jag har funderat på om han inte syftade på själva synthljudet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 (redigerat) Vissa här beter sig mot nybörjare som folket på flashback beter sig mot nybörjare 😄 Även om jag kan hålla med om att det dras lite väl förhastade slutsatser ibland så kan jag ändå förstå reaktionerna. Det handlar inte så mycket att personen är nybörjare utan snarare till dennes inställning till musikskapandet i sig som är ganska provocerande ärligt talat. Jag menar, det finns gott om nybörjade som fått exemplariskt bemötande här trots "korkade" frågor. Men de har gått in med en helt annan attityd. Redigerat 10 november 2006 av rainydays Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Sådärja.. Då vi/ni skrämt bort en till newbee 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Utan noobsen blir det ingen mer musik... Vi är här för att lära och att lära ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pain, baby Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 QUOTE (Kenta K @ 11 November 2006, 12:56 ) Utan noobsen blir det ingen mer musik... Vi är här för att lära och att lära ut. ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Utan noobsen blir det ingen mer musik... Vi är här för att lära och att lära ut. Känns lite omotiverat att ödsla tid på att lära ut till vissa personer ärligt talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Kan vi inte bara låta tråden stilla dö ut istället för att börja gnata ännu mer på varandra? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Kan vi inte bara låta tråden stilla dö ut istället för att börja gnata ännu mer på varandra? 😱 SKARU HA SPÖ!!!!!!!!!111 🙂😳😳😳 😳 ( 😳 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Kan vi inte bara låta tråden stilla dö ut istället för att börja gnata ännu mer på varandra? 🙂 Min plan var att svara "ja" på den frågan typ om en månad eller så, när tråden dött, men eftersom jag skulle glömt det vid det laget, så gör jag det nu istället, så får ni låtsas att det är december och att tråden blivit alldeles dammig. Ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Kan vi inte bara låta tråden stilla dö ut istället för att börja gnata ännu mer på varandra? 🙂 SKARU HA SPÖ!!!!!!!!!111 🙂😠😠😠 😱 ( 😛 ) Jag har redan ett! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Kan vi inte bara låta tråden stilla dö ut istället för att börja gnata ännu mer på varandra? 🙂 SKARU HA SPÖ!!!!!!!!!111 🙂😠😠😠 😛 ( 😛 ) Jag har redan ett! Jeez. Du letade alltså upp en fiskesmiley för det där inlägget? 😱 Att du orkar! 🙂 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Kan vi inte bara låta tråden stilla dö ut istället för att börja gnata ännu mer på varandra? 🙂 SKARU HA SPÖ!!!!!!!!!111 🙂😠😠😠 😛 ( 🙂 ) Jag har redan ett! Jeez. Du letade alltså upp en fiskesmiley för det där inlägget? 😱 Att du orkar! 🙂 😛 Hahaha 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 (redigerat) Hahaha 😆 Kan vi inte bara låta tråden stilla dö ut istället för att börja gnata ännu mer på varandra? 🙂 SKARU HA SPÖ!!!!!!!!!111 🙂🙂🙂🙂 😱 ( 😛 ) Jag har redan ett! Jeez. Du letade alltså upp en fiskesmiley för det där inlägget? Att du orkar! Hahaha 😆 typiskt linus.. man blir ju illamående..!!! Redigerat 12 november 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Jeez. Du letade alltså upp en fiskesmiley för det där inlägget? Leta? Jag visste var den fanns. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 (redigerat) Är det någon som vet hur man får till ljudet som Basshunter gör då han kastas från tredje våningen ner i en container med gamla kanyler? PS. Behöver man autotuner? DS. ??? EDIT; Stefan E är nog den dummaste jävla idioten som som har skrivit på ett forum... Redigerat 12 november 2006 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Sound Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Är det någon som vet hur man får till ljudet som Basshunter gör då han kastas från tredje våningen ner i en container med gamla kanyler? PS. Behöver man autotuner? DS. ??? EDIT; Stefan E är nog den dummaste jävla idioten som som har skrivit på ett forum... Ha inte en sån negativ inställning till folk 🙂🙂. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ackelito Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 frågan är ju vad man ska svara på en sånhär knepigt formulerad fråga.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Utan noobsen blir det ingen mer musik... Vi är här för att lära och att lära ut. Känns lite omotiverat att ödsla tid på att lära ut till vissa personer ärligt talat. Word. . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Är det någon som vet hur man får till ljudet som Basshunter gör då han kastas från tredje våningen ner i en container med gamla kanyler? PS. Behöver man autotuner? DS. ??? EDIT; Stefan E är nog den dummaste jävla idioten som som har skrivit på ett forum... Du är så söt du med. Speciellt då du sover. Puss och kram! Kan någon föresten leta reda på en tråd då jag och Danny Cort håller med om NÅNTING? 😲 Näe... det hade blivit som i SF-serierna när en tidsresenär möter sig själv, eller när materia möter antimateria. Swosch! The end of the universe... or even multiverse! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Är det någon som vet hur man får till ljudet som Basshunter gör då han kastas från tredje våningen ner i en container med gamla kanyler? PS. Behöver man autotuner? DS. ??? EDIT; Stefan E är nog den dummaste jävla idioten som som har skrivit på ett forum... Ha inte en sån negativ inställning till folk 😄😲. Du menar Stefan E's inställning till Basshunter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
expanded Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Så här gör du: . öppna valfri synth . aktivera en arpeggiator . fixa en "trance gater" Håll in valfria tangenter. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Är det någon som vet hur man får till ljudet som Basshunter gör då han kastas från tredje våningen ner i en container med gamla kanyler? PS. Behöver man autotuner? DS. ??? EDIT; Stefan E är nog den dummaste jävla idioten som som har skrivit på ett forum... Ha inte en sån negativ inställning till folk 😄😲. Du menar Stefan E's inställning till Basshunter? Försöker du vara alternativ genom att stå på Basshunters sida? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Är det någon som vet hur man får till ljudet som Basshunter gör då han kastas från tredje våningen ner i en container med gamla kanyler? PS. Behöver man autotuner? DS. ??? EDIT; Stefan E är nog den dummaste jävla idioten som som har skrivit på ett forum... Ha inte en sån negativ inställning till folk 😄😲. Du menar Stefan E's inställning till Basshunter? Försöker du vara alternativ genom att stå på Basshunters sida? 🙂 Nej då. Jag försöker bara vara alternativ och säga ifrån när jag anser att inlägg är fullkomligt idiotiska. Som till exempel det om att Basshunter skall kastas ner i en container full med använda kanyler. Ser du något alternativ till att tycka det är ett idiotiskt inlägg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Excess Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Ser du något alternativ till att tycka det är ett idiotiskt inlägg? Ett alternativ är ju att se det som ett kul inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.