Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har kollat på Fls tutorial om hur man kopplar in midi kontroller men får det inte att funka. Nån som har lust att hjälpa en nybörjare 😛

Annons
Postat

Ser att du inte får några svar. Jag använder inte FL, men har du samma kanal på midikontrollen som du angivit i inställningarna?

Postat
Ser att du inte får några svar. Jag använder inte FL, men har du samma kanal på midikontrollen som du angivit i inställningarna?

Måste vara nåt sånt. Jag ska mecka i ett e-mu 1212 kort i helgen. får testa noggrannare då men tack ändå för hjälpen 😉

Postat

Kör inte heller jag FL. Men saken är densamma i alla program. In i inställningarna, letaupp MIDI o välj dit klaviatur eller kontrollenhet i listan, sen skall det bara vara att tuta och köra!

Lycka till!

pulsen (oregistrerad)
Postat

tryck på F10

sen markerar du din midikontroller under input och trycker på enable.

Postat
tryck på F10

sen markerar du din midikontroller under input och trycker på enable.

Aaahhh Tack Pulsen det ska jag testa 🙂

Postat

Nyinstallerat kort men då saknar jag phonopluggar (typiskt). Får vänta tills på måndag och springa och köpa. men jag tycker att jag borde hitta den i menyn men det gör jag inte. Frustrerad som en elefant på friarstråt. nån som har nån ide. borde finnas nån där ute med samma grejer. 😉

Postat

Om du inte hittar den i listan har du gjort nått fel vid installation. Leta på tillverkarens hemsida! Det brukar ge ganska bra resultat 😆.

Postat
Om du inte hittar den i listan har du gjort nått fel vid installation. Leta på tillverkarens hemsida! Det brukar ge ganska bra resultat 😆.

Im on it ..........tackar 😆

pulsen (oregistrerad)
Postat

grattis!

vad var det som var knas?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.