Bajenuffe1 Postat 1 november 2006 Dela Postat 1 november 2006 Hej, Finns det någon som vet om jag GRATIS kan hitta något samplat blås som skulle passa till reggae? Någon som sitter på något som jag skulle kunna få använda mig av? Jag skulle bli mäkta tacksam.. Antingen till Reason eller vst(i) Cubase. /Bajenuffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 1 november 2006 Dela Postat 1 november 2006 Posta en tråd under sampligar oxå . 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amenbrother Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Kolla in www.versionist.com för reggae samplingar. Trevlig comunity för reggae, dub etc. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Det är svårt det där... Tycker det är samma samplade blås som dyker upp över allt. MEn om du hittar något som är grymt vore det ju kul! Själv funderar jag på att lära mig spela sax bara för att få lite mer reggaestuk... /Fred Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.