Popwerk.com Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Looking for love ARTIST/GRUPP: Mojje GENRE:Rock/Pop LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR:D Attlerud/M.Lövgren/C Höök/J Hedlund PRODUCENT:M.Lövgren/C Höök/J Hedlund EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: mp3 STORLEK: streaming STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: http://www.popwerk.com/latar/lookingforlove.html En låt för er att lyssna/tycka. På demon sjunger Mojje, Tack för hjälpen ! Redigerat 1 november 2006 av Popwerk.com
Fidden Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Powerballad/schlager/80-tal/gladpop/rock.. jag blir förvirrad. Tilltalar mig inte det minsta. Känns som om det varit med för många kockar. Eller att det gjorts med schlagerfestival i åtanke utefter någon slags mall.
adama Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 (redigerat) Blir också lite förvirrad av stilblandningen. Du har säkert haft det i åtanke och gjort det med flit. Men det kändes för mycket faktiskt. Lägg mer tyngd till schlager-stilen så blir det nog rätt bra. Redigerat 1 november 2006 av adama
Popwerk.com Postat 1 november 2006 Trådstartare Postat 1 november 2006 Tackar för feedbacken... Vi får ta till oss detta nästa gång vi skall göra liknande låtar.
drloop (oregistrerad) Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Mojje som i barnprogram ihop med Niklas?
Popwerk.com Postat 1 november 2006 Trådstartare Postat 1 november 2006 Japp, Mojje Han var juste och ställde upp. Vi bor i samma stad så det är inte så konstigt. Han har en skön barnskiva ute nu. Mycket poppigt. Köp !!
Harmonica mike Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Det poppar på det här popwerket! Bra mixat och framfört. Snygga sångstämmor.Bra röst på sångaren! Helhets intrycket: Helt okej,inget att slå ned på här heller! Mvh Harmonica mike
DåligtGehör Postat 2 november 2006 Postat 2 november 2006 Låter snyggt är min första reaktion. Ljudbilden balanserad och välanvänd. Rätt varm och skön. Kanske vissa syntgrejer blir lite för starka ibland. Möjligtvis även distkompgitarren. Låten i sig ger mig inget men låter inte på något sätt sämre än annat i stilen. Ja om det nu finns en sådan stil? För mig låter det amerikansk schlager-radio-rock och det gav mig inget som Prince Bertil sa.
Pluffo Postat 2 november 2006 Postat 2 november 2006 Oj! Skön sång! Jag tänkte direkt på Queen när du började tralla. Sedan, i refrängen, började jag tänka på Roxette och det är mer negativt vill jag lova 😄 Versen är bra. Refrängen är rätt hemsk. Tonhöjningen är 🙂 Nåväl...Själva låten är ju välproducerad. Det låter bra helt enkelt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.