toiletbrush deluxe (oregistrerad) Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Hejsan! Har en instumentar låt här: https://www.studio.se/index.php?showtopic=32725 Om det är någon som tycker det här låter kul eller intressant och för någon ide till sång eller annat pålägg skulle jag tycka det var en riktigt kul grej att samarbeta och utveckla det vidare. det är inspelat med cubase sx. Jag är inte ute efter en "demosångare". alltså inget betalt 😛 men jag ser gärna nån med egna idéer som skulle vilja samarbeta och göra något bra av det, som en kul grej! bara att posta här eller kontakta mig om det låter intressant! inga krav på erfarenhet, kunskap osv
Pluffo Postat 2 november 2006 Postat 2 november 2006 Jag gick faktiskt och sjöng med ganska högt i låten när jag vankade av och an och hängde upp min tvätt. Jag skulle gärna pröva att spela en sångslinga.
ynot Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Harsjungigt lite filen ligger´uppe i den andra tråden.. tony
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.