Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tjenare, letar en kvinnlig sångerska som ids ställa upp att spela in några 20 sekunders klipp till mitt projekt

skriv ett PM åt mig! =)

/F

Redigerat av Freedom
Annons
Postat
Kvinnlig sångare? Du menar sångerska? 😆

Lägg av nu, hacka inte på killen. Vill man ha en kille som sjunger väldigt feminint så är det väl inget fel med det? 😏

😆😆

musik (oregistrerad)
Postat

Nuförtiden är det ok att säga kvinnlig sångare. Precis lika ok som att säga sjuksköterska om en kille med det yrket.

😏

:musik

Postat
Nuförtiden är det ok att säga kvinnlig sångare. Precis lika ok som att säga sjuksköterska om en kille med det yrket.

😆

Jag tror att den korrekta termen är språkförbistring. 😏

Postat

🙂

Jag tror att den korrekta termen är språkförbistring. 😆

Eller off-topic?

Postat
Tjenare, letar en kvinnlig sångare som ids ställa upp att spela in några 20 sekunders klipp till mitt projekt

skriv ett PM åt mig! =)

/F

Pm:a mig om vad det är för projekt så skall jag höra med en sångerska om hon är intresserad.

Ja juste, jag glömde helt bort.

PM:a mig också. Så pratar jag med MIN sångerska 😛

Postat
nu är det fixat, haha mitt fel

[OT] Fast du behöver inte skriva kvinnlig sångerska eftersom sångerska i sig talar om att det är en som sjunger av det kvinnliga könet.

(förlåt, jag kunde inte låta bli) [/OT]

Lycka till med sökandet 😛

Postat

[OT] Fast du behöver inte skriva kvinnlig sångerska eftersom sångerska i sig talar om att det är en som sjunger av det kvinnliga könet.

Lycka till med sökandet 😱

Alla kvinnor är inte kvinnliga.. 😮

Postat

Lycka till med sökandet 😱

Alla kvinnor är inte kvinnliga.. 😮

men de flesta är av det kvinnliga könet!

Postat (redigerat)

Lycka till med sökandet 😛

Alla kvinnor är inte kvinnliga.. 😄

men de flesta är av det kvinnliga könet!

inte Ryska kulstöterskor 😮😱

Redigerat av TordA
Postat

Lycka till med sökandet 😄

Alla kvinnor är inte kvinnliga.. 😄

Sant! 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.