Freedom Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 (redigerat) Tjenare, letar en kvinnlig sångerska som ids ställa upp att spela in några 20 sekunders klipp till mitt projekt skriv ett PM åt mig! =) /F Redigerat 31 oktober 2006 av Freedom
danieel Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Kvinnlig sångare? Du menar sångerska? 😆 Lägg av nu, hacka inte på killen. Vill man ha en kille som sjunger väldigt feminint så är det väl inget fel med det? 😏 😆😆
musik (oregistrerad) Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Nuförtiden är det ok att säga kvinnlig sångare. Precis lika ok som att säga sjuksköterska om en kille med det yrket. 😏 :musik
Hellpig Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Nuförtiden är det ok att säga kvinnlig sångare. Precis lika ok som att säga sjuksköterska om en kille med det yrket. 😆 :musik Jag tror att den korrekta termen är språkförbistring. 😏
pirateKING Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Nuförtiden är det ok att säga kvinnlig sångare. Precis lika ok som att säga sjuksköterska om en kille med det yrket. 🙂 :musik Jag tror att den korrekta termen är språkförbistring. 😆 Eller off-topic?
DrHans Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Tjenare, letar en kvinnlig sångare som ids ställa upp att spela in några 20 sekunders klipp till mitt projekt skriv ett PM åt mig! =) /F Pm:a mig om vad det är för projekt så skall jag höra med en sångerska om hon är intresserad.
pirateKING Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Tjenare, letar en kvinnlig sångare som ids ställa upp att spela in några 20 sekunders klipp till mitt projekt skriv ett PM åt mig! =) /F Pm:a mig om vad det är för projekt så skall jag höra med en sångerska om hon är intresserad. Ja juste, jag glömde helt bort. PM:a mig också. Så pratar jag med MIN sångerska 😛
ViktorDenStore Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 nu är det fixat, haha mitt fel [OT] Fast du behöver inte skriva kvinnlig sångerska eftersom sångerska i sig talar om att det är en som sjunger av det kvinnliga könet. (förlåt, jag kunde inte låta bli) [/OT] Lycka till med sökandet 😛
DjRymd Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 nu är det fixat, haha mitt fel [OT] Fast du behöver inte skriva kvinnlig sångerska eftersom sångerska i sig talar om att det är en som sjunger av det kvinnliga könet. (förlåt, jag kunde inte låta bli) [/OT] Lycka till med sökandet 😱 Alla kvinnor är inte kvinnliga.. 😮
IDF Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 nu är det fixat, haha mitt fel [OT] Fast du behöver inte skriva kvinnlig sångerska eftersom sångerska i sig talar om att det är en som sjunger av det kvinnliga könet. (förlåt, jag kunde inte låta bli) [/OT] Lycka till med sökandet 😱 Alla kvinnor är inte kvinnliga.. 😮 men de flesta är av det kvinnliga könet!
tordA Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 (redigerat) nu är det fixat, haha mitt fel [OT] Fast du behöver inte skriva kvinnlig sångerska eftersom sångerska i sig talar om att det är en som sjunger av det kvinnliga könet. (förlåt, jag kunde inte låta bli) [/OT] Lycka till med sökandet 😛 Alla kvinnor är inte kvinnliga.. 😄 men de flesta är av det kvinnliga könet! inte Ryska kulstöterskor 😮😱 Redigerat 4 november 2006 av TordA
ViktorDenStore Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 nu är det fixat, haha mitt fel [OT] Fast du behöver inte skriva kvinnlig sångerska eftersom sångerska i sig talar om att det är en som sjunger av det kvinnliga könet. (förlåt, jag kunde inte låta bli) [/OT] Lycka till med sökandet 😄 Alla kvinnor är inte kvinnliga.. 😄 Sant! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.