Tematävlingen Postat 30 oktober 2006 Dela Postat 30 oktober 2006 (redigerat) Hej!, kolla in www.tematavlingen.se för en musiktävling med varierande tema. Nästa tema är "semester". Rösta gärna även på den nuvarande tävlingen "Dator- och TV-spel" Mvh TEMATÄVLNINGEN Redigerat 30 oktober 2006 av Tematävlingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 30 oktober 2006 Dela Postat 30 oktober 2006 Alla deltagare får en trisslott! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 30 oktober 2006 Dela Postat 30 oktober 2006 Bäst är nog resultatlistan så här långt! 1 röst på blankt! Jag vrider mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tematävlingen Postat 4 november 2006 Trådstartare Dela Postat 4 november 2006 drloop, nu är det fler röster. Inte alla har röstat blankt 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 4 november 2006 Dela Postat 4 november 2006 Har inte hört låtarna men jag röstar på Goto80 iaf, han är klart creddigast av dem i tävlingen jag kände till iaf. 😆 Plus att han har spelat förband till mej. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 4 november 2006 Dela Postat 4 november 2006 (redigerat) tycker faktiskt hela sajten sög.. inge illa menat, men den var faktiskt väldigt "icke tilltalande"!!!! 😆 kanske man ska dra med ngt bidrag ändå¨!! 😳 btw: va e högsta vinsten?? Redigerat 4 november 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 4 november 2006 Dela Postat 4 november 2006 btw: va e högsta vinsten?? Tjufemtusen i månaden i tjufem år? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 4 november 2006 Dela Postat 4 november 2006 btw: va e högsta vinsten?? Tjufemtusen i månaden i tjufem år? 😄 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.