raggsockan (oregistrerad) Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 hej hej färskingen,, här,, hur jör jag för att ladda ner ljud, hur får jag in dom på reason moste jag omvandla dom till midi filer eller nå ,, vet någon vart man kan få tag på sköna retro blip blop ljud,,
debbie Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 kolla in detta: diskodiktator sen får du öppna dem via de olika apparaterna i Reason
raggsockan (oregistrerad) Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 det värkar vara en grym sida m jag moste vara puckad det är väll nå piss enkelt men jag laddar ner reson refills windows säger att han inte känner till programet så jag öppnar det sjaälv genom reson å då sejer reson att jag ska öppna det genom browsing patches men det kommer inte fram nå ,,=(
Linus Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 1. Dubbelklicka inte filerna i Windows. Refills kan bara öppnas inifrån Reason-maskinerna. 2. Öppna inte via File->Open eller Drag'n'drop. Där öppnar du låtprojekt för Reason. 3. När du jobbar med din låt i Reason, klicka på Browse Patch i en synt/sampler och upp kommer dialogfönstret Patch Browser där du kan välja ljud att ladda in. Alternativt kan du skapa en ny maskin genom att välja Create Device by Browsing Patches från Create-menyn. Leta upp din refill-fil i Patch Browser, och nu kan du fälla ut refill-filen och se filerna som finns inuti. Välj ett instrumentljud och klicka OK.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.