rosesarered Postat 30 oktober 2006 Dela Postat 30 oktober 2006 Läste om denna dvd skiva på någon site. Någon som har testat och kan lämna omdömme? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aniah Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 (redigerat) Köp den! Den är bäst. Har diskuterats en del här på forumet Fler länkar med info: www.komplettsangteknik.se Redigerat 1 november 2011 av aniah Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 (redigerat) Jag köpte boken för inte så länge sedan, har inte orkat läsa ut den pga så mycket information det finns om rösten och teknikerna bakom den, även för mig som kommande metal sångare. Det finns också en annan variant, Zen Of Screaming men den riktar sig mot folk som redan kan skrika, growla, sjunga men som behöver lite extra hjälp och stöd. "Complete Vocal Technique" tar allt från grunden samtidigt är lättläst. En stark rekommendation från mig. Edit: Lite små stavfel. Redigerat 9 november 2006 av Ohem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaldByChoice Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Läste om denna dvd skiva på någon site.Någon som har testat och kan lämna omdömme? DVD säger du? 😳 Det kände jag faktiskt inte till att det fanns. Fick hem boken+CD i förrgår och har precis börjat läsa den. Extremt mycket bra och vettig info! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aniah Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Inte DVD. Det är bok + en CD med hundratals ljudexempel på det som beskrivs i boken. http://www.gehrmans.se/shop/info.asp?CGkod=7672 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rosesarered Postat 18 november 2006 Trådstartare Dela Postat 18 november 2006 Ok, tack snälla för tips! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.