Wernborg Postat 12 december 2006 Trådstartare Postat 12 december 2006 MikkeÖland: Det där med dubbningen visste jag nog men hade förträngt det... 😉 H.Mike: Tackar för berömmet. Moberg: Tack som fan. Du får ett virtuellt nobelpris av mig för hjälpen. Sångljudet blev ju kanonmycket bättre. // Steffo
McGreen Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Tycker att det låter bra rakt igenom.......... Skulle kanske vilja leka lite med delay-effekter på sången, känns rätt för den här genren.
ynot Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 det tar sig wernis 😕 hehehe funkar alltid.. Basen skulle nog upp en en bit o få bli lite elakare... så skulle den sitt ihop bättre. med detta tåg går mot slut stationen.... Himlen nästa.. YNOt 😉
Wernborg Postat 14 januari 2007 Trådstartare Postat 14 januari 2007 TordA: Tack ska du ha. McGreen: Tack ska också ha. ynot: Fan, jag trodde jag var klar med denna nu 😆 Kanske, kanske om andan faller på så lägger jag på äkta bas. Himlen nästa, jo jag tackar 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.