Bajenuffe1 Postat 28 oktober 2006 Dela Postat 28 oktober 2006 Helt otroligt... Jag har glömt hur man får fram Mastern i Tracklistan, så man kan automera /Fada slutat på en låt... Visst fan har det funnits en "show master" knapp någonstans????.. Kör SE3.. /Bajenuffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 28 oktober 2006 Dela Postat 28 oktober 2006 Fada aldrig innan mastering… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bajenuffe1 Postat 28 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 28 oktober 2006 Snälla... Jag vill bara veta hur jag får fram mastern i Trackslistan.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 28 oktober 2006 Dela Postat 28 oktober 2006 Sorry, använd symbolerna till vänster om första kanalen i mixern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bajenuffe1 Postat 28 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 28 oktober 2006 Gillbert... Det är just det som är problemet.... Den finns ju inte där.. Visst skall det finnas en sybbol som heter något i stil med "Show master" eller liknande? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bajenuffe1 Postat 29 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 29 oktober 2006 Kan någon snäll rackare berätta HUR symbolen för att, ifrån mixer vyn, aktivera "stereo out" så att den finns med bland alla spår i "spår vyn". Jag vet att detta låter skitlöjligt, men jag hittar bannimej inte den och jag vill göra en snabb fade på en låt som inte kräver några hejdundrande mastringar. Som sagt... Jag kör SE3. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bajenuffe1 Postat 30 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 30 oktober 2006 Jag bumpar upp denna... Fasiken... Jag har ju haft "Stereo Out/Master" kanalen som ett spår i projekt fönstret förut. Vad kan ha hänt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.