Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Helt otroligt... Jag har glömt hur man får fram Mastern i Tracklistan, så man kan automera /Fada slutat på en låt... Visst fan har det funnits en "show master" knapp någonstans????.. Kör SE3..

/Bajenuffe

Annons
Postat

Gillbert... Det är just det som är problemet.... Den finns ju inte där.. Visst skall det finnas en sybbol som heter något i stil med "Show master" eller liknande?

Postat

Kan någon snäll rackare berätta HUR symbolen för att, ifrån mixer vyn, aktivera "stereo out" så att den finns med bland alla spår i "spår vyn". Jag vet att detta låter skitlöjligt, men jag hittar bannimej inte den och jag vill göra en snabb fade på en låt som inte kräver några hejdundrande mastringar. Som sagt... Jag kör SE3.

Postat

Jag bumpar upp denna... Fasiken... Jag har ju haft "Stereo Out/Master" kanalen som ett spår i projekt fönstret förut. Vad kan ha hänt?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.