Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

# LÅTNAMN: Out of region

# ARTIST/GRUPP: Peter Eriksson

# GENRE: Progressiv Rock

# LÅTLÄNGD: 4:34

# KOMPOSITÖR: Jag

# PRODUCENT: Jag

# INSPELNINGSÅR: 2006

# FORMAT: Mp3

# STORLEK: 4,18Mb

# STATUS: Färdig

Äntligen tycker jag att jag är klar med låten(eftersom jag vill börja med nästa projekt).

Om ni har hört introt förrut(från en tidigare tråd) så kan ni hoppa över till ca 01:14.

Låten är inte alls lik som den var förrut. 😕

Out_of_region.mp3

Annons
Postat

Ok Peter Du tar andan ur mig!

Men nu ska göra dig besviken genom att råda dig att ta bort det element som jag tror du gillar mest nämligen partiet som ligger vid 3.52

Postat (redigerat)
Ok Peter Du tar andan ur mig!

Men nu ska göra dig besviken genom att råda dig att ta bort det element som jag tror du gillar mest nämligen partiet som ligger vid 3.52

Andan på ett bra sätt? Det partiet jag faktiskt gillar mest är mellan 02:16 och 02:50. 😛

Ska jag ta bort allt från 03:52 till slutet, eller hur menar du?

Kirtaphus: Högerklicka, spara som, döp om filen till (valfritt namn).mp3 Eller; högerklicka, egenskaper, kopiera addressen och lägg in den i winamp eller i windows media player.

Redigerat av peterthegreat
Postat (redigerat)

ta bort speed grunkan

obs detta är min högst personliga åsikt. Allstå jag tror du har nog jobbat svinhårt med midi och få in det med gitarren, men för mig känns det bara som pärlor för svinen

Redigerat av Tokai
Postat
ta bort speed grunkan

obs detta är min högst personliga åsikt. Allstå jag tror du har nog jobbat svinhårt med midi och få in det med gitarren, men för mig känns det bara som pärlor för svinen

Speedgrunkan? Sista delen utav låten menar du då eller?

Postat (redigerat)

jajaja

orkar inte förklara mer. Det är alltså detta hysteriska tempo inkl git +allt annat som måste:

halveras i tempo

eller2.

tas bort och ersättas med sånt som redan ligger där (innan)

Redigerat av Tokai

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.