peterthegreat Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 # LÅTNAMN: Out of region # ARTIST/GRUPP: Peter Eriksson # GENRE: Progressiv Rock # LÅTLÄNGD: 4:34 # KOMPOSITÖR: Jag # PRODUCENT: Jag # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: Mp3 # STORLEK: 4,18Mb # STATUS: Färdig Äntligen tycker jag att jag är klar med låten(eftersom jag vill börja med nästa projekt). Om ni har hört introt förrut(från en tidigare tråd) så kan ni hoppa över till ca 01:14. Låten är inte alls lik som den var förrut. 😕 Out_of_region.mp3
Tokai Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 Ok Peter Du tar andan ur mig! Men nu ska göra dig besviken genom att råda dig att ta bort det element som jag tror du gillar mest nämligen partiet som ligger vid 3.52
kirtaphus Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 kan inte öppna den, kommer till någon kodad sida?? 😕
peterthegreat Postat 28 oktober 2006 Trådstartare Postat 28 oktober 2006 (redigerat) Ok Peter Du tar andan ur mig!Men nu ska göra dig besviken genom att råda dig att ta bort det element som jag tror du gillar mest nämligen partiet som ligger vid 3.52 Andan på ett bra sätt? Det partiet jag faktiskt gillar mest är mellan 02:16 och 02:50. 😛 Ska jag ta bort allt från 03:52 till slutet, eller hur menar du? Kirtaphus: Högerklicka, spara som, döp om filen till (valfritt namn).mp3 Eller; högerklicka, egenskaper, kopiera addressen och lägg in den i winamp eller i windows media player. Redigerat 28 oktober 2006 av peterthegreat
Tokai Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 (redigerat) ta bort speed grunkan obs detta är min högst personliga åsikt. Allstå jag tror du har nog jobbat svinhårt med midi och få in det med gitarren, men för mig känns det bara som pärlor för svinen Redigerat 28 oktober 2006 av Tokai
peterthegreat Postat 28 oktober 2006 Trådstartare Postat 28 oktober 2006 ta bort speed grunkanobs detta är min högst personliga åsikt. Allstå jag tror du har nog jobbat svinhårt med midi och få in det med gitarren, men för mig känns det bara som pärlor för svinen Speedgrunkan? Sista delen utav låten menar du då eller?
Tokai Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 (redigerat) jajaja orkar inte förklara mer. Det är alltså detta hysteriska tempo inkl git +allt annat som måste: halveras i tempo eller2. tas bort och ersättas med sånt som redan ligger där (innan) Redigerat 28 oktober 2006 av Tokai
peterthegreat Postat 28 oktober 2006 Trådstartare Postat 28 oktober 2006 Märkte inte att det var du som skrev första inlägget. Sry. Jag ska ta bort sista delen och slänga in nått bättre. 😛 Tack
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.