Reason Postat 22 juli 2004 Postat 22 juli 2004 Helt plötsligt har jag fått massa förbannade klick i cubase och kan inte få ordning på det. Jag har ökat dma bufferten något utan någon bättring. Jag har ett delta 1010Lt som jag uppdaterat drivrutinerna till oxå. Några tips?
alexfree Postat 22 juli 2004 Postat 22 juli 2004 är det regelbundna klicks eller mer då o då när du spelar?
Reason Postat 22 juli 2004 Trådstartare Postat 22 juli 2004 Har du defragmenterat hårddisken...? Jag håller på 😉
Reason Postat 22 juli 2004 Trådstartare Postat 22 juli 2004 är det regelbundna klicks eller mer då o då när du spelar? oregelbundna när jag spelar upp
trancer Postat 6 augusti 2004 Postat 6 augusti 2004 Vadå för sorts av klick ? =) Det är inte Tempo klick hoppas jag . det KAN bero på din Asio Driver också, ska tilläggas. Får datorn många synthar, och behöver jobba, så kan symptomet komma upp med klickningar, små klickningar som stör fruktansvärt. Isåfall får du gå in i Midi interface, eller om det är Midi devices. Leta reda på Asio driver, och resetta den typ, Så sa det fonka! /Perrra
Reason Postat 6 augusti 2004 Trådstartare Postat 6 augusti 2004 Rensade hårddisk uppdaterade drivisarn defragmenterade nu flyter det bättre 😄 tack alla
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.