D.i.a Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 LÅTNAMN: You and i ARTIST/GRUPP: Andreas Lindgren GENRE: Alternative Emo (-93 till -98) LÅTLÄNGD: 3.36 KOMPOSITÖR: Andreas Lindgren PRODUCENT: Andreas Lindgren STUDIO: Hemmastudio (Dator och Ljudkort) MASTRAD AV: Andreas Lindgren INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 4.96 mb STATUS: Demo (ska kanske göra om till svensk text) LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Det postas alldeles för mycke musik här på SF så ja va inte säker om ja skulle posta den här låten. Det e ju ändå inte så många som lyssnar hehe. Den betyder mycke för mig fast kanske inte så mycke för andra. Ja spelade den för mitt ex och hon börja gråta, den handlar om henne hehe 😉 När ja inte gör musik till Fallen Leafs försöker jag göra mer emotionella och enkla låtar. Ja tycker att låtarna får mer känsla då. Sen om ja lyckas e ju upp till andra o bedöma 😄
Eternal Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 Haha tyckte det stod Astrid Lindgren först. 😉 Har en del åsikter angående detta. Tycker den skulle behöva lite variation. Kanske andra instrument vissa delar. Sedan hör man inte rösten så bra. Men annars var det bra. 😄 Fortsätt jobba!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.