ynot Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 (redigerat) vass har fixat o donat med denna låt # # ARTIST/GRUPP:vass # GENRE:medelålders tonårsrock # LÅTLÄNGD: runt 4,40 # KOMPOSITÖR: tony topp # PRODUCENT:densamme # EV. MEDVERKANDE: anders khööler # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: mp3megabyte) # STATUS: Skiss/Färdig demo någonstans där imellan inspelad mixad vänersnäs vänersborg. tar gärna imot synpunkter sitter i skogen. det verkar som studios server sparar alla mp3 som laddas upp som html.filer det funkar att ladda hem filen .och öppna den med vlc.. mediaplayer. omständig men funkar-------- ynot dalgren0611__2_.mp3 Redigerat 28 oktober 2006 av ynot
Eternal Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 Det låter juste. Bra röst och ösig mix. Tänk på reglerna när du lägger ut låtar här. Man ska följa en slags mall. Jaja bra detta!
ynot Postat 28 oktober 2006 Trådstartare Postat 28 oktober 2006 vasshar fixat o donat med denna låt lite .dalgren (lesbiskt tvivel).4,43 inspelad mixad vänersnäs vänersborg. tar gärna imot synpunkter sitter i skogen. det verkar som studios server sparar alla mp3 som laddas upp som html.filer det funkar att ladda hem filen .och öppna den med vlc.. mediaplayer. omständig men funkar-------- ynot man tackar skall läsa reglerna lovar
ynot Postat 28 oktober 2006 Trådstartare Postat 28 oktober 2006 lite text till låten Dalgren du missar chansen den sista chansen du missade målet det enda målet du vänder på frågorna som om det fanns ett svar du vänder på bollen som om den fanns kvar jag vill inte hjälpa vill bara se dig sova rohypnol o eva dalgren tog dig igenom ännu en ensam natt *2 jag känner ingen skam men jag känner igen den jag ser inte himlen men jag ser en ängel jag vill inte hjälpa vill bara se dig sova rohypnol o eva dalgren tog dig igenom ännu en ensam natt *2 lesbiskt tvivel *** du behöver inte skämmas längre min vän jag vill inte göra dig illa jag vill bara se dig sova rohypnol o eva dalgren tog dig igenom ännu en ensam natt *2 rohypnol o eva dalgren tog dig igenom ännu en ensam natt *2 lesbiskt tvivel** du behöver inte skämmas längre alla går sin väg alla går sin egen väg* 😆
ynot Postat 30 oktober 2006 Trådstartare Postat 30 oktober 2006 NÅGON SYNPUNKT PÅ TEXTEN.. GJORD ,,DÅLIG,,, BRA ,TÄNK PÅ. MAN UNDRAR JU
ynot Postat 5 november 2006 Trådstartare Postat 5 november 2006 Jag klär ...Jag klär av mig naken ......Nu . god natt
Vallhagen Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 du vänder på bollen som om den fanns kvar Briljant. Skitbra ynot. Inte minst texten. Keep it up! ** Ytterst petimetriskt kan påpekas att hon petat in ett h före l, Eva. Om du inte hade ett syfte med felstavningen?
BozoB Postat 7 november 2006 Postat 7 november 2006 Känns jäkligt vasst i diskanten iaf. Föredrar min rock med mellanregister. Annars helt ok låt osv...
ynot Postat 7 november 2006 Trådstartare Postat 7 november 2006 (redigerat) du vänder på bollen som om den fanns kvar Briljant. Skitbra ynot. Inte minst texten. Keep it up! ** Ytterst petimetriskt kan påpekas att hon petat in ett h före l, Eva. Om du inte hade ett syfte med felstavningen? Dagens Vallhagen Roligt att någon komenterar texten. Helst när man får bra betyg.. L o H vem... Känns jäkligt......... vasst.......... i diskanten iaf. Man vill ju vara lite som sitt namn..Skämt o sido jag jobbar på det biten.. Redigerat 7 november 2006 av ynot
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.