Reason Postat 22 juli 2004 Postat 22 juli 2004 (redigerat) LÅTNAMN: Slip Away ARTIST/GRUPP: Reason GENRE: Dance LÅTLÄNGD: 4.25 KOMPOSITÖR: Reason PRODUCENT: Reason EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 6.2 megabyte) LÅTLÄNK: Borttagen Jag har fastnat lite och behöver lite feedback för att komma vidare, tror jag? /Reason Redigerat 28 februari 2005 av Reason
Lindeberg Postat 22 juli 2004 Postat 22 juli 2004 Låter bra, bara att pilla lite till så är du hemma. Kanske sidechaina och göra den lite pumpigare? Eventuellt betona hihats lite så du får ett tydligare driv? Kanonlåt.
Reason Postat 22 juli 2004 Trådstartare Postat 22 juli 2004 Låter bra, bara att pilla lite till så är du hemma.Kanske sidechaina och göra den lite pumpigare? Eventuellt betona hihats lite så du får ett tydligare driv? Kanonlåt. Tackar Disco Dan 😄 Sådan feedback gillar jag 😉
alexfree Postat 22 juli 2004 Postat 22 juli 2004 bra låt, den svänger.....tycker lite att sången försvinner ibland, kanske kan man höja den 0.5-1dB (radio edit) eller nåt så att den hörs lite bättre......jag lyssnar alltid på låtarna på lagom-låg volym så att man måste lyssna riktigt ordentligt, fast det här är ju club-musik som ska spelas högt, men jag tycker det som låter bra vid låg volym låter också låter bra vid hög volym!! I alla fall max betyg av mig
Reason Postat 22 juli 2004 Trådstartare Postat 22 juli 2004 bra låt, den svänger.....tycker lite att sången försvinner ibland, kanske kan man höja den 0.5-1dB (radio edit) eller nåt så att den hörs lite bättre......jag lyssnar alltid på låtarna på lagom-låg volym så att man måste lyssna riktigt ordentligt, fast det här är ju club-musik som ska spelas högt, men jag tycker det som låter bra vid låg volym låter också låter bra vid hög volym!! I alla fall max betyg av mig Tack 😄 Jag har nog lyssnat för mkt i hörlurarna på denna låten, skall fixa till de 😉
Johan Royen Postat 23 juli 2004 Postat 23 juli 2004 Skön låt, somrigt (tycker jag som har så "osvensk" musiksmak 😄) Kan inte komma så mycket att klaga. Möjligtvis hihatsen i början som skär lite i öronen pga (tror jag) för mycket mellanregister, annars är allt lysande.
Reason Postat 24 juli 2004 Trådstartare Postat 24 juli 2004 Skön låt, somrigt (tycker jag som har så "osvensk" musiksmak 😄) Kan inte komma så mycket att klaga. Möjligtvis hihatsen i början som skär lite i öronen pga (tror jag) för mycket mellanregister, annars är allt lysande. Tack royen 😄 Jag skall pilla på eq'n senare
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.