teddawid Postat 27 oktober 2006 Postat 27 oktober 2006 Spelat in en kort låt till några polare som jag tycker var lustig nog att dela med mig av (med deras tillåtelse såklart). Nån slags kängpunk likt Kurt i kuvös eller Atomvinter. LÅTNAMN: Mutbulle ARTIST/GRUPP: Sekerhetspolisen GENRE: Kängpunk (?) LÅTLÄNGD: 1.07 KOMPOSITÖR: Borgström/Ekman/SePo PRODUCENT: ?? EV. MEDVERKANDE: SePo INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 1,5 megabyte STATUS: Färdig promo LÅTLÄNK:) myspace.com/sekerhetspolisen Text: Anonyma män i kostym och slips Du tror du är där för att lämna ett tips Total kontroll, total kontroll Suddar ut batongslag SÄPO har koll Du tror du ska få fika men åker på en smäll Tjong i medaljongen du kastas i en skitig cell Inlåst och tystad, raderad min vän Du har aldrig existerat SÄPO har gjort det igen Mutbulle.mp3
sixties Postat 27 oktober 2006 Postat 27 oktober 2006 Bra ljud, låten är också bra. lite kort kanske. kanske för bra ljud? försök gå lite mer åt Anticimex- Raped Ass hållet, fetare råare. hör gärna mer.!! 😉
Matthew L Postat 27 oktober 2006 Postat 27 oktober 2006 Är ingen stor kännare av punkmusik men va fan: Håller med sixties om att det kanske är för bra ljud vilket man ju inte brukar säga så ofta 🙂 Kanske borde dämpa cymbalerna några snäpp för de skriker ganska ordentligt i de höga registrena. Ger en diskant krispighet som kanske inte riktigt passar hemma i punkmusik. Men som sagt jag är ingen expert... Gitarrerna låter bättre och sången sitter som en smäck dock! 🙂
teddawid Postat 27 oktober 2006 Trådstartare Postat 27 oktober 2006 Tack för lite kritik, jag har undrat om cymbalerna för jag är en älskare av diskant som kanske märks och detta brukar vara min fiende med för skrikiga cymbaler. I och för sig så brukar en del punkmusik ha skrikiga cymbaler för att dölj att trummisen egentligen inte spelar i takt... haha
dede Postat 27 oktober 2006 Postat 27 oktober 2006 Jo bra, upp med sång och körer ett snäpp(tror jag). Lägg till 20 -30 sek. Cymbalerna är inte för skrälliga. Alldeles lagom med diskant.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.