Jump to content
Annons

Låtöversättare och sångare Tyska-Engelska!

T-1000 (oregistrerad)

Recommended Posts

T-1000 (oregistrerad)

Jag har gjort en cover... refrängen är på engelska men själva låttexten är på tyska.

Låten är klar som en instrumental version.

Jag söker DIG som behärskar tyska och engelska och som kan översätta en låttext från tyska till engelska.

Är du kille? kan du sjunga? har du tillgång till professionell utrustning (ljudet måste absolut vara perfekt!) - Då är DU den jag verkligen söker!

-----------------------------

Detta är vad jag vill...

- Jag har gjort en instrumental version av en låt som jag vill att just DU ska sjunga till.

- Du ska kunna spela in en acapella-version som du sedan skickar till mig!

- Jag kommer sedan att mixa in din röst i min låt för att sedan skicka den till olika skivbolag via songbox.net.

-----------------------------

När låten väl är skickad så är det bara att invänta svar. Det kan ta allt från 1 dag till flera månader innan man får svar från songbox! Jag kommer givetvis att ge dig fortlöpande info!

OBS! Vi båda kommer att stå för credsen på låten!

Tänk efter nu... är du verkligen den jag söker så PMa mig!

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
Annons
T-1000 (oregistrerad)

mmm.... jag antar att du är en sk. "joke maker"

Då kan jag kanske använda mig av en Text-2-Speech istället 😛

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.