Sjodahl Postat 27 oktober 2006 Dela Postat 27 oktober 2006 LÅTNAMN: TO HEAVEN ARTIST/GRUPP: DJ KOOPA & SJODAHL GENRE: TRANCE LÅTLÄNGD: CA 3 MIN KOMPOSITÖR: DJ KOOPA & SJODAHL PRODUCENT: DJ KOOPA & SJODAHL EV. MEDVERKANDE: ELLEN (SÅNG) INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: CA 4MB STATUS: FÄRDIG LÅTLÄNK: http://www.speedyshare.com/190393616.html Sådär jaaa! Nu är den färdig 😮 Vill ha mycket feedback : ) Ni får med nöje sprida den hur mycket ni vill 😄 Hade najs! Peace Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sjodahl Postat 27 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 27 oktober 2006 Var den kass eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 28 oktober 2006 Dela Postat 28 oktober 2006 Som du vet gilklar jag den, bra jobbat. Distar lite men jag tor att det beror på mitt system som är felinställt. Du har jobbat upp den sedan den första prewen jag fick 😉. Bra jobbat! (Men varför kallar du det "video edit" ?) // Nexustwins 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sjodahl Postat 28 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 28 oktober 2006 Hehe tack 😱 Jag kallar den video edit för att några tjejer på skolan gjorde en musikvideo till just denna versionen =) haha! Peace Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 oktober 2006 Dela Postat 28 oktober 2006 Nice.... 😱 Lite mainstream eurotechno...Inte trance i mina öron... Men men Helt ok... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 28 oktober 2006 Dela Postat 28 oktober 2006 funkar säker på vilket gym som helst... d v s inte riktigt min musiktyp men är ok bra driv lite feel good....liksom .shyst mixat ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sjodahl Postat 29 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 29 oktober 2006 Tack polerz! men men, skadar inte med fler replys Peace Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 29 oktober 2006 Dela Postat 29 oktober 2006 Då ska vi.. Jag märker med än gång att detta inte är min stil av musik. För glatt och alldeles för mycket trance, men det betyder ju inte att det är dåligt för det 🙂 Sitter på jobbet just nu och kan dock inte kommentera ljudet och själva mixen men det låter ju bra iallafall! Och så är det Dance och inte Trance 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 29 oktober 2006 Dela Postat 29 oktober 2006 Eurotechno!! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 29 oktober 2006 Dela Postat 29 oktober 2006 Skitbra sound! Dock gillar jag inte denna typ av eurotechnodancetrance. Men bra prod 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sjodahl Postat 29 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 29 oktober 2006 Haha så ni gillar inte sån här musik 😄 Eurotrance regerar 😉 Peace Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 30 oktober 2006 Dela Postat 30 oktober 2006 Hmm... det låter som en barnlåt. En modern speedad variant för någon technoad grej. Eller kanske reklam för någon produkt. Jag har väldigt svårt att ta det på allvar, fast det kanske inte är tanken heller? Men vem fan har sagt att jag förstår denna estetik? Nobody!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pain, baby Postat 30 oktober 2006 Dela Postat 30 oktober 2006 Nää.. Usch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sjodahl Postat 30 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 30 oktober 2006 Nää.. Usch Rolig kommentar, du kan la skriva lite varför du tycker så, än att skriva något sådant? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 30 oktober 2006 Dela Postat 30 oktober 2006 Nää.. Usch Rolig kommentar, du kan la skriva lite varför du tycker så, än att skriva något sådant? Ja, detta var ju ingen rolig kommentar. Men ibland har man bara inte mer o säga! Hehe... Kanske bättre o inte säga nått alls då men. . . 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sjodahl Postat 30 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 30 oktober 2006 Ja precis, bättre att skriva ingenting! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seranoskinka Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Hur fan kan ni sitta och negga en sån här tokskön jävla låt!? 😆 Drog hem den via Clubfanatix 23 och fastnade direkt, sköön hook, bra bas och härligt hands-up flow ala rob mayth class! Äkta ROYALE att vi i sverige kan göra såhär dunderskön musik, vill ju bara knäppa en bärs och lägga en sula på parketten direkt! 😆 Keep it up, fortsätt gör musik och sätt sverige på dancekartan! Har ni planer på fler låtar eller låta nån mixa "to heaven"? Håller tummarna för det ^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sjodahl Postat 17 november 2006 Trådstartare Dela Postat 17 november 2006 Hur fan kan ni sitta och negga en sån här tokskön jävla låt!? 😉Drog hem den via Clubfanatix 23 och fastnade direkt, sköön hook, bra bas och härligt hands-up flow ala rob mayth class! Äkta ROYALE att vi i sverige kan göra såhär dunderskön musik, vill ju bara knäppa en bärs och lägga en sula på parketten direkt! 😄 Keep it up, fortsätt gör musik och sätt sverige på dancekartan! Har ni planer på fler låtar eller låta nån mixa "to heaven"? Håller tummarna för det ^^ Kul att du diggar den 😉 Hum, vet inte.. Hehe, men tror faktiskt att det blir så Hehe Peace Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cleff (oregistrerad) Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 (redigerat) va fan...länken e ju paj! 😏 "This file has been deleted for the following reason: old." Jahaaaaaaaa... 😄 Redigerat 17 november 2006 av Cleff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seranoskinka Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 tanka ner clubfanatix vol.23, där finns den med 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Coolt! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 lägga en sula på parketten 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seranoskinka Postat 18 november 2006 Dela Postat 18 november 2006 lägga en sula på parketten = dansa loss 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sjodahl Postat 23 november 2006 Trådstartare Dela Postat 23 november 2006 Hehe.. 😆 Vill ni att jag ska ladda upp en ny länk? Peace Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DonDampf Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Ja, för fan. Har inte hunnit höra än! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sjodahl Postat 23 november 2006 Trådstartare Dela Postat 23 november 2006 Hehe, här är en till länk: http://www.speedyshare.com/776418426.html Enjoy! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sandgren Postat 24 november 2006 Dela Postat 24 november 2006 Jag tycker de låter väldigt bra Skön låt faktiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sjodahl Postat 24 november 2006 Trådstartare Dela Postat 24 november 2006 Hehe tack, kul att du tycker det 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sandgren Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 Synd att den är så pass kort bara 😳 hade gärna hört en längre version 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sjodahl Postat 25 november 2006 Trådstartare Dela Postat 25 november 2006 Hehe, jag håller på med en längre 🙂 Hehe, laddar upp club mixen sen ;D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.