D.i.a Postat 27 oktober 2006 Postat 27 oktober 2006 Satan va ja skriver i detta forum då hmmm 🙁 Nu finns det 6st videoklipp av Fallen Leafs på YOUTUBE i studion när vi lirade in vårt debutalbum. Länk här nedan 🙂 Fallen Leafs I Studion
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 27 oktober 2006 Postat 27 oktober 2006 (redigerat) Fallen Leafs I Studion WOW, 23 sekunder bassist som spelar C och Bb. Grymt! Ring stureplan, jag tror vi har något här! Redigerat 27 oktober 2006 av maxmaxmax
D.i.a Postat 27 oktober 2006 Trådstartare Postat 27 oktober 2006 Fallen Leafs I Studion WOW, 23 sekunder bassist som spelar C och Bb. Grymt! Ring stureplan, jag tror vi har något här! LOL hehe va tasktigt. Det ska ja säga till honom, då kommer han dö i en överdos av Heroin direkt 🙁
Skalmannen (oregistrerad) Postat 27 oktober 2006 Postat 27 oktober 2006 Fallen Leafs I Studion WOW, 23 sekunder bassist som spelar C och Bb. Grymt! Ring stureplan, jag tror vi har något här! LOL hehe va tasktigt. Det ska ja säga till honom, då kommer han dö i en överdos av Heroin direkt 🙁 De var jätte kul... tihi..
D.i.a Postat 27 oktober 2006 Trådstartare Postat 27 oktober 2006 Fallen Leafs I Studion WOW, 23 sekunder bassist som spelar C och Bb. Grymt! Ring stureplan, jag tror vi har något här! LOL hehe va tasktigt. Det ska ja säga till honom, då kommer han dö i en överdos av Heroin direkt 😄 De var jätte kul... tihi.. Ok bortse från hans basistiska fingerfärdighet och begrunda hur snygg han e då 🙂 Dessutom så har han 3dan svart bälte i Tae Kwon Do. Dont make him mad, he will kill the whole world just like that 😮
Skalmannen (oregistrerad) Postat 27 oktober 2006 Postat 27 oktober 2006 Fallen Leafs I Studion WOW, 23 sekunder bassist som spelar C och Bb. Grymt! Ring stureplan, jag tror vi har något här! LOL hehe va tasktigt. Det ska ja säga till honom, då kommer han dö i en överdos av Heroin direkt 😄 De var jätte kul... tihi.. Ok bortse från hans basistiska fingerfärdighet och begrunda hur snygg han e då 🙂 Dessutom så har han 3dan svart bälte i Tae Kwon Do. Dont make him mad, he will kill the whole world just like that 😮 Visst. Roligt uttal på "Happen" på sångaren. Lycka till med skivan.
MrPhil (oregistrerad) Postat 27 oktober 2006 Postat 27 oktober 2006 (redigerat) Hehe! En Enrique? 😄 Nu va jag taskig..... 😮 Redigerat 27 oktober 2006 av MrPhil
D.i.a Postat 27 oktober 2006 Trådstartare Postat 27 oktober 2006 Hehe! En Enrique? 😛 Nu va jag taskig..... ☺️ ☺️😱😛
D.i.a Postat 27 oktober 2006 Trådstartare Postat 27 oktober 2006 Varför lensflare över klippet med gitarrspel? För att det är fint? hehe ja vet faktiskt inte, det är inte jag som gjort klippen. Det e Tommie
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.