kentaa Postat 30 oktober 2006 Trådstartare Postat 30 oktober 2006 Tack för alla positiva inlägg. Min fråga var bara om jag hade lyckats med effekten den här låten var bara en examplar för att få fram effekten. Håller på med min nya album och tänkte använde effekten bara till en av de 14 låtarna i en refräng. Annars använder ja inga effekter alls på mina låtar men ville bara göra något annorlunda denna gång vi närmar oss 2007 teknologin utvecklas. Ni kan lyssna på mina första album här > www.kemal163.se albumet heter Mörka världen och är effektfritt. MVH Kemal
KostasB Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 Tack för alla positiva inlägg. Min fråga var bara om jag hade lyckats med effekten den här låten var bara en examplar för att få fram effekten. Håller på med min nya album och tänkte använde effekten bara till en av de 14 låtarna i en refräng. Annars använder ja inga effekter alls på mina låtar men ville bara göra något annorlunda denna gång vi närmar oss 2007 teknologin utvecklas. Ni kan lyssna på mina första album här > www.kemal163.se albumet heter Mörka världen och är effektfritt. MVH Kemal Mannen du är grym, feta låtar på sidan 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.