Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

ehhhh..

Jag har Grove Agent och när jag startar inspelningen så får jag visserligen ljudet ut och det startar när jag startar, men på den valda kanalen får jag ingen inspelning.?? jag är något ny på detta ja och undrar vad det är jag har missat?

😄

Annons
Postat

...Och valt GA midi in på den aktuella midikanalen...sen när du spelar upp får du sätta midi in till none, och GA midi out, annars spelar det dubbelt....glöm inte o trycka på stopp i GA när du spelar upp oxå...

-Jävlit mycke att tänka på 😄

Tjohopp!

Postat

okej.. ursäkta en dum fråga... men GA? vad menar ni?

Som jag sa, jag e lite ny, troligen är det något jag har missat att aktivera så jag ska prova GA.. ( om jag bara visste var jag hittar den) 😕

Postat

GA betyder nog Groove Agent i det här fallet. 😕

I högra nedre hörnet i Groove Agent finns lite setup-options (om det inte skiljer sig väldans mellan olika versioner).

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.