Twilight_Zound Postat 26 oktober 2006 Dela Postat 26 oktober 2006 (redigerat) Som jag har jobbat med detta.. Låten finns som FlashMp3 Stream på min site Buy Remixes Det är en demo och inget annat... LÅTNAMN: So U Really Think U Know Me ARTIST/GRUPP: J.Warnebring M.Andersson A.Winsborn GENRE: Electronica LÅTLÄNGD: 4.00min KOMPOSITÖR: J.Warnebring PRODUCENT: M.Andersson TZ Prod EV. MEDVERKANDE: J.Warnebring M.Andersson A.Winsborn INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: FLASH STORLEK: 128/44 STATUS: Färdig Demo Kommentera gärna men inget kommer ändras 😉 Redigerat 26 oktober 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 26 oktober 2006 Dela Postat 26 oktober 2006 (redigerat) Snyggt proddat, men i kompositionen händer ju ingenting. Blir nog tyvärr ingen hit. Kan funka som mellanspår på plattan kanske. Btw. Är det Warnebring som Warnebring i French Revolution. Hälsa i så fall att jag gillade dom.... EDIT: grammatik. Redigerat 26 oktober 2006 av Wernborg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 26 oktober 2006 (redigerat) Snyggt proddat, men i kompositionen händer ju ingenting. Blir nog tyvärr ingen hit. Kan funka som mellanspår på plattan kanske. Btw. Är det Warnebring som Warnebring i French Revolution. Hälsa i så fall att jag gillade dom.... EDIT: grammatik. Japp densamme.... Tyvärr måste jag ta bort spåret då det råder lite tvivel om Lionheart Rec anser att det är ok... Ann Winsborn har artistavtal där visst... Sorry Redigerat 26 oktober 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 26 oktober 2006 hego....det blir inte mer för denna gången Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 26 oktober 2006 Dela Postat 26 oktober 2006 hego....det blir inte mer för denna gången 😆 Nää.. Jag hann inte lyssna ju Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 26 oktober 2006 Lovar att göra allt för att den ska komma tillbaks Och då du...Då bumpar jag upp livet i tråden igen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 26 oktober 2006 Spelaren är uppe igen fast utan denna låten... Förhoppningsvis kommer den tillbaks "SNART" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 26 oktober 2006 Dela Postat 26 oktober 2006 (redigerat) Var är låten? 😳 Sidan var snygg annars. Mvh / djonas Edit:...va f-n har du gjort med Veronicas röst i remixen till Nothing´s fine? Låter ju som en helt annan person. 😕 Jag föredrar Veronicas "riktiga" röst. 😄😛 Redigerat 26 oktober 2006 av djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 27 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 27 oktober 2006 Det är nått som blir fel med bitrates i Spelaren... Jobbar på en lösning... Tack för koments på sidan...Det värmer 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 28 oktober 2006 Nu är Låten som igentligen skulle vara i denna tråden på g... Ann W är tydligen inte signad längre.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.