Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena.. har inte meckat med cubase o så sen -94 och på den tiden var det ganska enkelt.

Har en fråga.

Jag köpte ett beg. M-audio Delta 4 ( så sa han att det hette) det är 1 år gammalt. och nu söker jag efter drivrutiner men hittar bara drivrutiner till delta 44 på M-audio´s hemsida,funkar detta? eller vet nå´n var jag kan hitta drivrutiner. Det fattas även en sladdvinda men det kan man väl köpa på musikaffären?

Tack för hjälpen.

Annons
Postat
Tjena.. har inte meckat med cubase o så sen -94 och på den tiden var det ganska enkelt.

Har en fråga.

Jag köpte ett beg. M-audio Delta 4 ( så sa han att det hette) det är 1 år gammalt. och nu söker jag efter drivrutiner men hittar bara drivrutiner till delta 44 på M-audio´s hemsida,funkar detta? eller vet nå´n var jag kan hitta drivrutiner. Det fattas även en sladdvinda men det kan man väl köpa på musikaffären?

Tack för hjälpen.

Glömde säga att killen jag köpte kortet av sa att det var ett M-audio Delta 4. Jag misstänker att han inte hade full koll eftersom jag inte hittar ett sådant kort. jag hittar dock delta 44, jag fick ge 500 spänn för det eftersom det inte fanns nån sladdvinda med. har jag gjort en dålig affär eller är det prisvärt?

MrPhil (oregistrerad)
Postat

är nog en 44:a

Postat
är nog en 44:a

Nä, de e inte det eftersom det har s/pdif utgångar på baksidan och inget interface.

Delta 44 har inga såna utgångar.

Jag hittade dock Delta 4 på google, men bara på utländska sajter.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.