Trace Postat 26 oktober 2006 Dela Postat 26 oktober 2006 Här har ni en del av mina pågående alster både orginal och commodore64 remixar... 🙂 Trace WIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 26 oktober 2006 Dela Postat 26 oktober 2006 (redigerat) 🙂🙂😮 Yes!! Jag lovar dig att jag med andakt ska lyssna igenom alla låtarna så fort jag kommer hem. 😎 C64 RULEZ.... fast det har jag nog upprepat en gång för mycket nu... Just det, skulle ju göra en C64-bruce-lee-signatur ja.. ikväll kanske. EDIT: Du har sett min C64-tråd längre ner i denna avdelning va? Fast de programmen är säkert ingen nyhet för dig. 🙂 Redigerat 26 oktober 2006 av ChromaWoods Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 oktober 2006 Dela Postat 26 oktober 2006 Nice nice Trace.... Nice sida.... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.