Jump to content
Annons

NY HEMSIDA


D.i.a

Recommended Posts

As the topic says.

Ny enkel sida i svart/grått/vitt tema eftersom jag orkar inte leta upp en fin färg. Kommer uppdateras varje dag med lite olika grejjer. Musik, låtprojekt, tankar och annat skit man kan tänka sig. Den är tänkt o funka som en sorts portal för mig själv vs the world. Ska också översättas till svenska. Nån som vill hjälpa?

Kolla in o skriv i GB'n och säg va ni tycker om sidan. Eller så skriver ni det här 🙂

Kram Kram

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej!

Snygg sida! Den där löv-bilden på framsidan är skitsnygg och färgerna känns bra. Lätt att hitta vad man söker, och informativt. Det enda jag stör mig på är gästboken med sin blaffiga Google-annons.. Den skär sig med resten av sajten, vilket är synd för det ser bra ut i övrigt. Om du vill så kan jag snickra ihop en gästis åt dig och hosta från min domän, free of charge! 🙂 Den skulle se likadan ut, fast snyggare och utan annonser. 🙂 PM:a om du är intresserad.

MVH

/Andreas

Link to comment
Dela på andra sajter

LOL JA GLÖMDE LÄNKEN

Andreas Lindgren

Den ni tittar på är Fallen Leafs hemsida haha ja menade min egen  😎

🙂

Jahaaaa... 🙂 Aja men den här såg ju schysst ut den med! Jag gillar svartvitt. Och jag tycker att typsnittet funkar, det förhöjer liksom old-school-känslan tillsammans med det svartvita. Bra bra!

EDIT: Gästbokserbjudandet till FL-hemsidan kvarstår... 🙂

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...