Egghuvud Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 (redigerat) En ignore funktion vore önskvärd. Dvs att man ska kunna sätta ignore på en medlem så man slipper läsa vad den personen skriver dvs ignorera honom. / Mikke Nej Jag vill inte bli knapptrycksignorerad. Kan man inte bara ignorera folk som man inte tycker är kul? 🙂 edit: en definition på galenskap är ju att fortsätta att samtal med en person som man redan insett är galen. 😄 Redigerat 2 november 2006 av Egghuvud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MikkeÖland Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 En ignore funktion vore önskvärd. Dvs att man ska kunna sätta ignore på en medlem så man slipper läsa vad den personen skriver dvs ignorera honom. / Mikke Nej Jag vill inte bli knapptrycksignorerad. Kan man inte bara ignorera folk som man inte tycker är kul? 😄 edit: en definition på galenskap är ju att fortsätta att samtal med en person som man redan insett är galen. 🙂 Jo du har rätt men det är svårt att låta bli att kommentera skitinlägg för att man har i ryggraden att sista ordet vinner..... fast det inte är så egentligen. Å andra sidan så är det himla skönt att kunna sätta peeps på ignore när man är i IRC chatten 🙂. En liknande funktion här hade varit skönt att ha. / Mikke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 edit: en definition på galenskap är ju att fortsätta att samtal med en person som man redan insett är galen. 😄 Med tanke på ditt yrke så måste jag hålla med ( backar långsamt bakåt, fortsätter le ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 2 november 2006 Dela Postat 2 november 2006 Sehr spannend! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 (redigerat) IDF har inte råd att köpa rakhyvel längre. Och inte sprit heller.. Ser nyktrare ut numera😄 ne det är synd om mig.. jag köper bara trummaskiner.. 😛 IDF har inte råd att köpa rakhyvel längre. Och inte sprit heller.. Ser nyktrare ut numera😄 men han har snygga briller. visst sörru.. 😛 Ser ut att ha käkat några böcker. ere ngt fel med det eller?? 😉😛 Redigerat 9 november 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Ser ut att ha käkat några böcker.ere ngt fel med det eller?? 😕 Man blir blind om man läser för mycket. Dessutom sliter det på hjärnan. För att vara lite on topic; är inte communities otroligt överskattat? Jag får väl svara mig själv och säga nej, det är antagligen bara jag och en minoritet av medmänniskor som har insett det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Fast nu förstår jag inte riktigt tror jag... Eller också är det för att jag är allmänt förvirrad just idag... Vad är det för nån skillnad på en "community" och ett alldeles vanligt forum, som det här?? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 det handlar om en utökad del för den peronliga sidan folk har här på forumet. Den är just nu inte speciellt avancerad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.