Jump to content
Annons

Studio forum blir community?

tbruce

Recommended Posts

En ignore funktion vore önskvärd. Dvs att man ska kunna sätta ignore på en medlem så man slipper läsa vad den personen skriver dvs ignorera honom. / Mikke

Nej Jag vill inte bli knapptrycksignorerad. Kan man inte bara ignorera folk som man inte tycker är kul? 🙂

edit: en definition på galenskap är ju att fortsätta att samtal med en person som man redan insett är galen. 😄

Redigerat av Egghuvud
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 67
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

En ignore funktion vore önskvärd. Dvs att man ska kunna sätta ignore på en medlem så man slipper läsa vad den personen skriver dvs ignorera honom. / Mikke

Nej Jag vill inte bli knapptrycksignorerad. Kan man inte bara ignorera folk som man inte tycker är kul? 😄

edit: en definition på galenskap är ju att fortsätta att samtal med en person som man redan insett är galen. 🙂

Jo du har rätt men det är svårt att låta bli att kommentera skitinlägg för att man har i ryggraden att sista ordet vinner..... fast det inte är så egentligen. Å andra sidan så är det himla skönt att kunna sätta peeps på ignore när man är i IRC chatten 🙂. En liknande funktion här hade varit skönt att ha. / Mikke

Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
edit: en definition på galenskap är ju att fortsätta att samtal med en person som man redan insett är galen. 😄

Med tanke på ditt yrke så måste jag hålla med ( backar långsamt bakåt, fortsätter le )

Dela på andra sajter

IDF har inte råd att köpa rakhyvel längre. Och inte sprit heller.. Ser nyktrare ut numera😄

ne det är synd om mig.. jag köper bara trummaskiner.. 😛

IDF har inte råd att köpa rakhyvel längre. Och inte sprit heller.. Ser nyktrare ut numera😄

men han har snygga briller.

visst sörru.. 😛

Ser ut att ha käkat några böcker.

ere ngt fel med det eller?? 😉😛

Redigerat av IDF
Dela på andra sajter

Ser ut att ha käkat några böcker.

ere ngt fel med det eller?? 😕

Man blir blind om man läser för mycket. Dessutom sliter det på hjärnan.

För att vara lite on topic; är inte communities otroligt överskattat? Jag får väl svara mig själv och säga nej, det är antagligen bara jag och en minoritet av medmänniskor som har insett det.

Dela på andra sajter

Fast nu förstår jag inte riktigt tror jag... Eller också är det för att jag är allmänt förvirrad just idag...

Vad är det för nån skillnad på en "community" och ett alldeles vanligt forum, som det här?? 😄

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.