livedrumsonweb.com (oregistrerad) Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 (redigerat) LiveDrumsOnWeb.com Trött på att leta efter loopar? Trött på alla CD-skivor fulla med icke användbart trum-material? Svårt för att programmera trumspåret? Beställ dina egna skräddarsydda trumspår här!!! Rasmus Kihlberg, en av Sveriges mest anlitade studio-trummisar, har sedan ett år tillbaka en trumstudio via nätet. Han är oxå aktuell i kommande versionen av Groove Agent 3 i form av "Special Agent". Slå till! Billigare blir det inte!! livedrumsonweb.com Redigerat 31 oktober 2006 av livedrumsonweb.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 jag förstår inte ditt inlägg.. 🙂 men jag förstår inte din sajt heller.. fick inte upp ngt förutom ngra blåa grejjer o lite sånt.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
livedrumsonweb.com (oregistrerad) Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 Vad har du för webbläsare? Firefox funkar inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrDweeb Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 (redigerat) Ehh snubben som har siten borde nog göra om den lite. Det är i flash och man måste zooma in den (högerklicka o välja zoom). För att locka folk behöver de kunna se vad som står. Ska kolla om det ser lika dant ut i IE men såg inte bra ut med FF. Edit: hehehehe han han före han. Ser bra ut i IE - men varför funkar det inte bra med FF? Flash är väll ganska universell? Redigerat 25 oktober 2006 av MrDweeb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 Vad har du för webbläsare? Firefox funkar inte. trist.. men ska man inte ha kompabilitet åt sina framtida kunder åt alla håll o kanter (med browsers.. ) 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
livedrumsonweb.com (oregistrerad) Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 Ska fixa det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 (redigerat) Jag röstar på den här i kategorin "sämsta siten nånsin". Hur svårt skall man göra det för sig att få en par rader text och några länkar på en webbsida? edit: jag pissar, för att innehållet skulle ju kunna ha potential på riktigt. skulle innehållet vara helt onödigt, skulle jag inte orka skriva ens så här mycket. Redigerat 25 oktober 2006 av tsmalmbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 kom genast att tänka på denna eminenta tråd.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrDweeb Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 (redigerat) kom genast att tänka på denna eminenta tråd.. 😄 Tack för den - har missat den totalt - å nu saknar jag de minutrarna jag använt på att läsa den! 😮😄 Redigerat 25 oktober 2006 av MrDweeb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 kom genast att tänka på denna eminenta tråd.. 😄 Tack för den - har missat den totalt - å nu saknar jag de minutrarna jag använt på att läsa den! 😛😄 😆😆 gött!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 Ville kolla priser och klicka runt lite gick inte att läsa nästan nåt dessvärre. Iofs så surfar jag på en gammal skrot 230 mhz:are men det är det jag har och tänker inte byta än på några år för jag kan ändå läsa det mesta som finns på nätet. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrPhil (oregistrerad) Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 haha. Firefox suger 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 kom genast att tänka på denna eminenta tråd.. 😄 Den webbplatsen som alla klagade på ser ju helt ok ut... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 kom genast att tänka på denna eminenta tråd.. 🙁 Tack för den - har missat den totalt - å nu saknar jag de minutrarna jag använt på att läsa den! 🙁😄 🙂😄 gött!! Underbar tråd, mitt första tjafs på forumet. Sentimental....snyft 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
livedrumsonweb.com (oregistrerad) Postat 26 oktober 2006 Dela Postat 26 oktober 2006 Nu funkar den även i Firefox. Varsågoda Rasmus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 27 oktober 2006 Dela Postat 27 oktober 2006 Vill bara säga att livedrumsonweb Rasmus har lagt trummor till min och Rons låt Mommas Buick, kommer upp i demolåtar inom nån dag eller så. Pratade via PM först sen via tele, jag skickade låten med klick samma eftermiddag. Nästa dag ringer han, det är klart och jag kan ladda hem spåren. Kort sagt snabbt och proffsigt jobbat och en trevlig prick är han oxå. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.