barsko (oregistrerad) Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 Hallå Jag försöker mig på den svåra genren med filmmusik och klassisk musik. Har nu gjort en slaskmix på detta fast det inte är klart än på ett bra tag. Tycker ni att nivåerna mellan stråkar och flöjt är ok. Hör ta mig fasen inte det efter att ha suttit ett tag med detta. Eftersom jag också älskar reverb så undrar jag om det är för mycket. lugnaklassisk.MP3
ml1998 Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 Tyckte det var fint. Lite väl synthigt dock. och lite lite release, instrumenten blev liksom lite avklippta - fick inte klinga ut. Reverben tycker jag var lagom
Nexustwins Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 Öka relesen och/eller dra ut tonerna längre. DEn käns väldigt stötig just nu och inget flyt. I slutet känns det som låter verkligen ska bli nått men det tar bara slut.. Varför ? 😏 Reverbt låter bra, lite basfattigt i låten, kan beo på mina lurar. Klassiska orkester trummor skulle inte vara helt fel. 😳
barsko (oregistrerad) Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 precis som ni säger. Jag måste hålla ut tonerna längre. Knepigt hur det är när man sitter så tycker man det låter ok. Det är det som är gött här att man får den kritik som man inte själv hör. Att låten tar slut beror på att jag inte hann längre 😳 när man börjar lyssna och har tagit åt sig av svaren blir man nästan galen att jag inte håller ut så långt det ska vara. tackar så mycket för svaren.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.