hackeman Postat 21 juli 2004 Dela Postat 21 juli 2004 Är ute efter det där "Aiyeah" vocal ljudet man kunde höra ofta i Acid/House mixar i början på 90-talet (kanske mer åt acid än house-hållet)... har hittat den på en gammal vinylmix här hemma med L.N.R, Mac Thornhill, Jungle Brothers, m.fl men logistik och in/utgångarna här hemma gör det svårt för mig att sampla vinyl. 😏 Nån som har ljudet i sina ägor och kan spara mig en massa besvär? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 21 juli 2004 Dela Postat 21 juli 2004 Är ute efter det där "Aiyeah" vocal ljudet man kunde höra ofta i Acid/House mixar i början på 90-talet (kanske mer åt acid än house-hållet)... har hittat den på en gammal vinylmix här hemma med L.N.R, Mac Thornhill, Jungle Brothers, m.fl men logistik och in/utgångarna här hemma gör det svårt för mig att sampla vinyl. 😳 Nån som har ljudet i sina ägor och kan spara mig en massa besvär? 🙂 Ta en tripp till min hemsida 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 21 juli 2004 Dela Postat 21 juli 2004 Allt för dig Hacke: Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 21 juli 2004 Trådstartare Dela Postat 21 juli 2004 Allt för dig Hacke: Your browser does not support the HTML5 audio tag Gulle du! 😄 Reason, snygg hemsida! Hittade dock inte nån ayeah där.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 21 juli 2004 Dela Postat 21 juli 2004 Allt för dig Hacke: Your browser does not support the HTML5 audio tag Gulle du! 😄 Reason, snygg hemsida! Hittade dock inte nån ayeah där.. 🙂 Nå det blev tyvärr en aciiiid istället 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 21 juli 2004 Trådstartare Dela Postat 21 juli 2004 Reason, snygg hemsida! Hittade dock inte nån ayeah där.. 🙂 Erhm. Jo, det gjorde jag visste det. Nu. TACK!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 21 juli 2004 Trådstartare Dela Postat 21 juli 2004 Allt för dig Hacke: Your browser does not support the HTML5 audio tag Gulle du! 😄 Reason, snygg hemsida! Hittade dock inte nån ayeah där.. 🙂 Nå det blev tyvärr en aciiiid istället 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Vi skrev visst samtidigt... 🙂 Sant, det var inte aciiiid jag var ute efter. Men tack ändå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 21 juli 2004 Dela Postat 21 juli 2004 Allt för dig Hacke: Your browser does not support the HTML5 audio tag Gulle du! 😄 Reason, snygg hemsida! Hittade dock inte nån ayeah där.. 🙂 Tack Hacke, Roligt att du gillade layouten på min sida 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.