hackeman Postat 21 juli 2004 Postat 21 juli 2004 Är ute efter det där "Aiyeah" vocal ljudet man kunde höra ofta i Acid/House mixar i början på 90-talet (kanske mer åt acid än house-hållet)... har hittat den på en gammal vinylmix här hemma med L.N.R, Mac Thornhill, Jungle Brothers, m.fl men logistik och in/utgångarna här hemma gör det svårt för mig att sampla vinyl. 😏 Nån som har ljudet i sina ägor och kan spara mig en massa besvär? 🙂
Reason Postat 21 juli 2004 Postat 21 juli 2004 Är ute efter det där "Aiyeah" vocal ljudet man kunde höra ofta i Acid/House mixar i början på 90-talet (kanske mer åt acid än house-hållet)... har hittat den på en gammal vinylmix här hemma med L.N.R, Mac Thornhill, Jungle Brothers, m.fl men logistik och in/utgångarna här hemma gör det svårt för mig att sampla vinyl. 😳 Nån som har ljudet i sina ägor och kan spara mig en massa besvär? 🙂 Ta en tripp till min hemsida 😏
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 21 juli 2004 Postat 21 juli 2004 Allt för dig Hacke: Your browser does not support the HTML5 audio tag
hackeman Postat 21 juli 2004 Trådstartare Postat 21 juli 2004 Allt för dig Hacke: Your browser does not support the HTML5 audio tag Gulle du! 😄 Reason, snygg hemsida! Hittade dock inte nån ayeah där.. 🙂
Reason Postat 21 juli 2004 Postat 21 juli 2004 Allt för dig Hacke: Your browser does not support the HTML5 audio tag Gulle du! 😄 Reason, snygg hemsida! Hittade dock inte nån ayeah där.. 🙂 Nå det blev tyvärr en aciiiid istället 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag
hackeman Postat 21 juli 2004 Trådstartare Postat 21 juli 2004 Reason, snygg hemsida! Hittade dock inte nån ayeah där.. 🙂 Erhm. Jo, det gjorde jag visste det. Nu. TACK!! 😄
hackeman Postat 21 juli 2004 Trådstartare Postat 21 juli 2004 Allt för dig Hacke: Your browser does not support the HTML5 audio tag Gulle du! 😄 Reason, snygg hemsida! Hittade dock inte nån ayeah där.. 🙂 Nå det blev tyvärr en aciiiid istället 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Vi skrev visst samtidigt... 🙂 Sant, det var inte aciiiid jag var ute efter. Men tack ändå!
Reason Postat 21 juli 2004 Postat 21 juli 2004 Allt för dig Hacke: Your browser does not support the HTML5 audio tag Gulle du! 😄 Reason, snygg hemsida! Hittade dock inte nån ayeah där.. 🙂 Tack Hacke, Roligt att du gillade layouten på min sida 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.