Jump to content
Annons

Ambient/chillat, behöver assistans

rankey (oregistrerad)

Recommended Posts

rankey (oregistrerad)

(EDIT: Kom på att jag borde postat det under "Samarbeten" istället. Men well, feedback på låten kan också vara bra. Orkar nån flytta så vore det nice!)

Hej,

Håller på gör några chillade låtar i Massive Attack, William Orbit, Moby etc stuk.

Känner att instrumentalen är rätt nice nu, men ett litet mänskligt inslag (förutom lilla guran) i form av en röst skulle lyfta låten ännu mer. 😲

Letar vanligen upp folk jag vill ska sjunga o PM'ar, men eftersom jag vet att det finns en massa dold talang här och som inte finns att tillgå i demoavdelningen, bestämde jag mig att köra öppet här direkt och se vad man hittar. 🙂

!

Så om nån skulle våga sig på nåt halvexperimentellt vore jag sjukt tacksam.

Behöver inte vara nån avancerad text. Kan vara några simpla fraser, halvprat. Även olika AAAH, OOOOH eller nåt i det stuket, körspel, kanske med effekter. Vad som helst! Tjej eller snubbe, spelar ej roll. Sjysst mick, och bra engelska är ett krav dock. 😳

Redigerat av rankey
Dela på andra sajter

Annons

diggar inledningen och soundet på det mycket... e dock inte mkt för trummorna och basen som kommer in, som för min smak kanske också e lite för hög volym på

kan ej så mkt om denna genre men det låter inte hemskt dåligt iaf.. helt okej

godkänt betyg från min sida iaf.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.