spaceman Postat 23 oktober 2006 Dela Postat 23 oktober 2006 Jag vet inte om Delay Lama pluggen förekommit tidigare i forumet. Men den här ska jag ladda ner och kolla om den kan användas i något ambient samanhang. 😆 Exempel: Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag http://www.audionerdz.com/index2.htm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Woxxy Postat 23 oktober 2006 Dela Postat 23 oktober 2006 Jag vet inte om Delay Lama pluggen förekommit tidigare i forumet. Den har varit ute sen 2002, så risken är nog rätt stor att den har det 😛 Grym plugg, dock! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 23 oktober 2006 Dela Postat 23 oktober 2006 Nämns i den spikade tråden om pluggar någonstans här. Men den förtjänar att omnämnas igen! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 oktober 2006 Dela Postat 23 oktober 2006 Men den förtjänar att omnämnas igen! definitivt.. jag gillar den stenhårt.. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 23 oktober 2006 Dela Postat 23 oktober 2006 Så här gjorde jag, hurra va kul det va. Speciellt när man tittar på Delay Lama samtidigt som man spelar.... Delay Lama på Stefans vis (en minut in i visan eller så...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 23 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 23 oktober 2006 Så här gjorde jag, hurra va kul det va. Speciellt när man tittar på Delay Lama samtidigt som man spelar.... Delay Lama på Stefans vis (en minut in i visan eller så...) En riktig midi historia med en virtuell Roger Pontare från lappmarken. Kan det bli bättre... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 23 oktober 2006 Dela Postat 23 oktober 2006 Så här gjorde jag, hurra va kul det va. Speciellt när man tittar på Delay Lama samtidigt som man spelar.... Delay Lama på Stefans vis (en minut in i visan eller så...) En riktig midi historia med en virtuell Roger Pontare från lappmarken. Kan det bli bättre... 😛 😳 Förmodligen inte.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CryingFreeman Postat 24 oktober 2006 Dela Postat 24 oktober 2006 Coolt! Den fungerade klockrent även i Linux. Om den bara kunde ha en indiandräkt på sig och en kalott med rosa hår också, apropå Pontare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 24 oktober 2006 Dela Postat 24 oktober 2006 Coolt! Den fungerade klockrent även i Linux. Om den bara kunde ha en indiandräkt på sig och en kalott med rosa hår också, apropå Pontare... En idé som du borde skicka vidare till pluggens skapare. Skins helt enkelt?! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.