Jump to content
Annons

Explorer/Audiofiles

Recommended Posts

Danny Cort (oregistrerad)
Postat

När jag importerar en ljudfil/sampling så öppnas ju ett fönster i explorer med samplingsbiblioteket, men när jag har importerat filen till projektet så stängs fönstret. Måste göra om allt från början.

Jag vill ha det öppet hela tiden & det finns ingen "always on top".

Detta gäller alltså Nuendo.

Annons
Postat

Hej Danny,

Då föreslår att jag du öppnar explorer fönsteret och har den i bakgrunden och drar och släpper in dina ljudfiler i Nuendo. Du gör det att gå in på din hårddisk och till var filerna befinner sig. Sedan är bara alt+tab och dra o släppa. Det går inte ha den i always on top läge tyvärr. Annars är ju audiopool bra för sådana här grejer också.

Mvh

daniel

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
Hej Danny,

Då föreslår att jag du öppnar explorer fönsteret och har den i bakgrunden och drar och släpper in dina ljudfiler i Nuendo. Du gör det att gå in på din hårddisk och till var filerna befinner sig. Sedan är bara alt+tab och dra o släppa. Det går inte ha den i always on top läge tyvärr. Annars är ju audiopool bra för sådana här grejer också.

Mvh

daniel

Såklart.

Tack.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.