Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena Reasondelen av forumet. Här skriver man inte ofta...

Jag har ett dilemma: Med alldeles nykraschad HD (se glad tråd under "datorer...") så har jag blivit av med mitt Reason Adapted 2.5 for M-audio. Jag använder det inte ofta, men jag gör det ibland, så det saknas. Några av mina projekt är beroende av programmet, som jag då kör rewire under Sonar.

Jag "blev av med" originalCD-n när jag bytte ljudkort från Audiophile USB till Audiophile FW. Jag kontaktade Propellerpojkarna för "avregistrering" men de tyckte gott att jag kunde fortsätta köra min adaptedversion i alla fall. Så här sitter man, fanfan 😕

Så; är det någon som sitter med en gammal outnyttjad Reason Adapted 2.5 och kan tänka sig att skänka den till en behövande mot portoutgifter och ett 6-pack folköl, typ?

Skjut mig om det här tangerar "köp-o-sälj" men ... worth a shot tänkte jag...

tjing

Bengan

Annons
Postat

Tyvärr är det så att vi inte har några replacement-skivor för Reason Adapted då de trycks av utgivarna, i det här fallet M-Audio. Hade gärna skickat dig en skiva, men har faktiskt inte tillgång till någon. Om du har trassel med ditt licensnummer - tappat bort det eller liknande, skicka en låtfil till websupport via formuläret på websidan så lovar jag att gräva fram det imorgon!

Leo

Propellerhead Software Customer Care 😄

drloop (oregistrerad)
Postat
Tyvärr är det så att vi inte har några replacement-skivor för Reason Adapted då de trycks av utgivarna, i det här fallet M-Audio. Hade gärna skickat dig en skiva, men har faktiskt inte tillgång till någon. Om du har trassel med ditt licensnummer - tappat bort det eller liknande, skicka en låtfil till websupport via formuläret på websidan så lovar jag att gräva fram det imorgon!

Leo

Propellerhead Software Customer Care 😄

Åh fan, ens serienummer finns i reason filerna. Det var intressant.

Postat

Leo

Propellerhead Software Customer Care 🙂

Åh fan, ens serienummer finns i reason filerna. Det var intressant.

storebror ser dig 🙂🙂

Postat

Leo

Propellerhead Software Customer Care 🙂

Ach so, du sitter på propellerhead mornel? Trevligt. Jag mejlade faktiskt min fråga dit i samma veva som jag skrev 1a-inlägget ovan, så du kanske läst min email redan. Dock har jag inte läst nåt svar från Er än, beroende på att min dator inte har internetupplivats än (sitter på jobbet nu och igår, utan tillgång till "min" mejladress).

Licensnumret har jag kvar på en papperslapp. Jag har dessutom listat ut att det finns lätt åtkomligt på mitt propellerheadkonto:)

Stinkey! Man bugar och tackar en gång till! Hur kan det återgäldas? Via närstående kontakter kan jag kanske fixa ett signerat ex av Florian Le Sages nya platta, kan det va nåt?

tjing

Bengan

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.