Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Söker en kille som e duktig med producering och har känsla för musik.

Har en studio nere i malmö med den senaste utrustningen, men personen jag jobbar med är inte så seriös tänkte sparka ut han o söka efter en kille som e duktig,

Skriv mer för info

Annons
Postat

Hej! Två frågor.

1. Hur har du tänkt att rätt folk ska hitta den här tråden när den har den otroligt generella titeln "Studio"?

2. Är tjejer inte välkomna?

😕

Postat

Jo, men det behövs mer kvinnor i denna branch.

Det är ju helt klart lite bögigt med ett gäng killar som låser in sig i små rum drar i spakar hela dagarna...

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

Jag brukar tyvvär vara ensam men jag tänker ofta på George Martin.

Postat
Gäller det heltid eller kvällar och helger?

Jo jag fantiserar om honom nästan jämt. Men kanske främst om kvällarna.

Kan inte svara för max3.

Postat
Gäller det heltid eller kvällar och helger?

Jo jag fantiserar om honom nästan jämt. Men kanske främst om kvällarna.

Kan inte svara för max3.

😄

MrPhil (oregistrerad)
Postat
Söker en kille som e duktig med producering och har känsla för musik.

Har en studio nere i malmö med den senaste utrustningen, men personen jag jobbar med är inte så seriös tänkte sparka ut han o söka efter en kille som e duktig,

Skriv mer för info

Omfattning?

Lön?

Vilken studio?

Postat

Saken är så här jag kan inget om musik, jag investerade på en kille som tog det förgivet nu har ja ett ställe men tänkte byta lokal oxå. så jag söker en kompanjon som kommer få en andel av bolag(%) men han ska kunna dra till sig kunde rsom vill spela in och vara duktig på det han gör mm. har ni några frågor så kan ni adda mig på caprisonnen@hotmail.com

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.