Twilight_Zound Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 Jaha bara att läsa descr... 😄 Kollade in på kVr och fann Sytrus. Spanade in den och tänkte "MÅSTE HAAAAA".... MEN: Ska man köpa VSTi´n eller Hela FL...Jobbar ju i Cubase så Rewire och den biten funkar ju bra med FL. Men å andra sidan kanske jag inte behöver tjacka hela progget om jag bara vill ha en Synth... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Desecrated Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 ladda bara ner sytrus, låter som det skulle passa dig bättre, men samtidigt så finns det ju i alla fall 20 stycken bättre synthar på marknaden än en billig skräp synth som följer med fruity. (ps jag jobbar själv i fruity så jag är inte nego mot programmet i sådant) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 22 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 22 oktober 2006 Jag tyckte dock att de presets och så som dom presenterar låter mycket bra i mina öron. Men visst kan det vara skräp när man väl har hela.... Man kanske ska ta hem en Try Before Buy version först innan man köper den 😄😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 Jag tror jag använde sytrus i en låt när jag började med FL.. Annars har mycke annat där ute som frästar mer ! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 22 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 22 oktober 2006 Slänger upp en lite dänga med 4 Instanser Sytrus DEMO i demoforumet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 Ta ner demot, tror att det finns ett på www.sytrus.com . Tycker att du helt klart borde köra vst om du inte vill lära dig fl. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 23 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 23 oktober 2006 Har testat FL men tycker det är bortkastade pengar när jag redan kör med Cubase och Reason så det kommer bli Sytrus VSTi... Har Demot, och den är skön...Kan dock ta en stund att lära sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.