trance[]control Postat 18 januari 2004 Postat 18 januari 2004 Hej! Är det någon här som känner till någon bra stereo breddnings plugg för VST/PC? Börjar lessna på 'Steinberg Stereo Expander', har använd Waves S1 Imager och även en del med Emagics Stereo Spreader... Dock fungerar inte någon av dom riktigt bra - så frågan är vad det finns för något annat att leka med? Mvh Alex
Plus o Minus Postat 18 januari 2004 Postat 18 januari 2004 själv så har jag bara en hårdvaru expander att förlita mig på, ... så din fråga om en vst baserad passar mig gott, iaf om någon har ett tips eller två 😉
Claes Holmerup Postat 18 januari 2004 Postat 18 januari 2004 http://www.psp-audioware.com har några stereobilds-leksaker...
Plus o Minus Postat 18 januari 2004 Postat 18 januari 2004 provade psp's stereo pack för ett tag sedan, och den föll mig inte riktigt i smaken som jag hadde hoppats på. jag gillar därimot deras vintage warmer och psp84 delay enhet, ... ska även ta mig en titt på deras nya masterq och "nitro" effekt som ser lovandes ut 😉
trance[]control Postat 18 januari 2004 Trådstartare Postat 18 januari 2004 Samma här - provade PSP Stereo...., men va inget för mig. Finns det inget annat man kan använda sig av? Såg att Voxengo tydligen hade något som heter Stereo Touch, men vet ej om detta är något som e bra (ska till studion å testa idag). Mvh Alex
trance[]control Postat 19 januari 2004 Trådstartare Postat 19 januari 2004 Hittade en tråd i ett annat forum som innehåller massiva tips 😆 http://www.futureproducers.com/forums/show.../threadid/39398 Mvh Alex
chrisB Postat 20 januari 2004 Postat 20 januari 2004 control,18 January 2004, 06:25] Är det någon här som känner till någon bra stereo breddnings plugg för VST/PC? DUY Wide Här Annars så fungerar fattigmans version ok. Kopiera/panorera/förskjut med 20-40 msek
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.