Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Ville bara säga en sak till...

Jag tror Tindra klockade min matchvikt och födelsetid exakt! Jag vet säkert att jag var 50 cm lång. Jag har för mig att jag vägde exakt 3250 gram och föddes gjorde jag några få minuter efter 1 på natten. Det står på nåt papper jag har nånstans...

Ska kolla detta, men lite...kusligt nästan.

😲

:musik

fan vad ballt 😲...

Det känns verkligen wunderbar att vara mamma, det bästa jobb jag haft haha!...

Man bara njuter i stora drag av denna bebis tiden, men samtidigt vill man att vissa framsteg ska komma snart 🙁..^^

Annons
Burnin Sven (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Har en oxå årgång 83, stor nu men det gick bra och nu väntar man på bb:na repris på bebis suget 😳 . GRATTIS jättefin var hon oxå (din alltså (men min mä för den delen 😄 )) .

Göran

Redigerat av Burnin Sven
Postat (redigerat)

Vilken liten en 😄

Grattis! Fan måste vara speciellt...

Tindra är ett grymt fint namn. Har faktiskt själv tänkt mkt på det. Även Saga är fint tycker jag 😳

Redigerat av Soundborn
Postat

Har tagit ett kort på både mig och Tindra, för den som vill se 😳...svårt att fota små bebisar dock,haha...

cissieotindra0162hq3.jpg

musik (oregistrerad)
Postat

😳

Speechless..

Postat
Seriöst, vilken känsla det måste vara 😉

Fan vad glad jag är för din skull!

Tack så mycket...ja det är en underbar känsla verkligen...går knappt att beskriva 😮...jag ångrar ingenting..Det bästa som hänt mig...

Postat (redigerat)
Seriöst, vilken känsla det måste vara 😆

Tack så mycket...ja det är en underbar känsla verkligen...går knappt att beskriva 😆...jag ångrar ingenting..Det bästa som hänt mig...

Det enda jag funderade på efteråt var varför jag inte tänkt på det här tidigare... Att ha barn alltså... 😆

Egentligen är våra bebbar/barn värda en egen tråd...

😳

Redigerat av Lilleman
Postat
Seriöst, vilken känsla det måste vara 🙂

Tack så mycket...ja det är en underbar känsla verkligen...går knappt att beskriva 🙂...jag ångrar ingenting..Det bästa som hänt mig...

Det enda jag funderade på efteråt var varför jag inte tänkt på det här tidigare... Att ha barn alltså... 😆

Egentligen är våra bebbar/barn värda en egen tråd...

:rolleyes:

ja jag menar det...hehe

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.