Midori Postat 24 oktober 2006 Trådstartare Postat 24 oktober 2006 Ville bara säga en sak till... Jag tror Tindra klockade min matchvikt och födelsetid exakt! Jag vet säkert att jag var 50 cm lång. Jag har för mig att jag vägde exakt 3250 gram och föddes gjorde jag några få minuter efter 1 på natten. Det står på nåt papper jag har nånstans... Ska kolla detta, men lite...kusligt nästan. 😲 :musik fan vad ballt 😲... Det känns verkligen wunderbar att vara mamma, det bästa jobb jag haft haha!... Man bara njuter i stora drag av denna bebis tiden, men samtidigt vill man att vissa framsteg ska komma snart 🙁..^^
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 (redigerat) Har en oxå årgång 83, stor nu men det gick bra och nu väntar man på bb:na repris på bebis suget 😳 . GRATTIS jättefin var hon oxå (din alltså (men min mä för den delen 😄 )) . Göran Redigerat 24 oktober 2006 av Burnin Sven
Tilly Postat 25 oktober 2006 Postat 25 oktober 2006 (redigerat) Vilken liten en 😄 Grattis! Fan måste vara speciellt... Tindra är ett grymt fint namn. Har faktiskt själv tänkt mkt på det. Även Saga är fint tycker jag 😳 Redigerat 25 oktober 2006 av Soundborn
Midori Postat 29 oktober 2006 Trådstartare Postat 29 oktober 2006 Har tagit ett kort på både mig och Tindra, för den som vill se 😳...svårt att fota små bebisar dock,haha...
Tilly Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 Seriöst, vilken känsla det måste vara 🙁 Fan vad glad jag är för din skull!
Midori Postat 30 oktober 2006 Trådstartare Postat 30 oktober 2006 Seriöst, vilken känsla det måste vara 😉Fan vad glad jag är för din skull! Tack så mycket...ja det är en underbar känsla verkligen...går knappt att beskriva 😮...jag ångrar ingenting..Det bästa som hänt mig...
Lilleman Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 (redigerat) Seriöst, vilken känsla det måste vara 😆Fan vad glad jag är för din skull! Tack så mycket...ja det är en underbar känsla verkligen...går knappt att beskriva 😆...jag ångrar ingenting..Det bästa som hänt mig... Det enda jag funderade på efteråt var varför jag inte tänkt på det här tidigare... Att ha barn alltså... 😆 Egentligen är våra bebbar/barn värda en egen tråd... 😳 Redigerat 30 oktober 2006 av Lilleman
Midori Postat 30 oktober 2006 Trådstartare Postat 30 oktober 2006 Seriöst, vilken känsla det måste vara 🙂Fan vad glad jag är för din skull! Tack så mycket...ja det är en underbar känsla verkligen...går knappt att beskriva 🙂...jag ångrar ingenting..Det bästa som hänt mig... Det enda jag funderade på efteråt var varför jag inte tänkt på det här tidigare... Att ha barn alltså... 😆 Egentligen är våra bebbar/barn värda en egen tråd... ja jag menar det...hehe
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.