Twist Postat 20 oktober 2006 Postat 20 oktober 2006 Tjena! Tänkte skänka en liten session. Provade alla mina saker och utav det så blev det den här låten. Dåligt mixad och ursäkta min engelska i reffen 😲 * LÅTNAMN: Ye * ARTIST/GRUPP: Twist * GENRE: Hiphop * LÅTLÄNGD: * KOMPOSITÖR: * PRODUCENT: Kaggen * EV. MEDVERKANDE: * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) * STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) * STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( * LÅTLÄNK: Twist - Ye
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 oktober 2006 Postat 20 oktober 2006 "jag ska bli den bästa MC'n som finns i det här landet" Jo, tjenare.
Twist Postat 20 oktober 2006 Trådstartare Postat 20 oktober 2006 Om du vill veta så är jag nybörjare! Så lägg inte ner allt hat du har.
surikatmamma Postat 20 oktober 2006 Postat 20 oktober 2006 Tänker inte kommentera mix eller rap eftersom du säger att du är nybörjare. Däremot tycker jag att du borde ställa dig frågan om vi behöver mer av den här sortens hiphop i världen? Om någon annan skulle göra en skiva som låter såhär, skulle du köpa den? Experimentera mera!
Skalmannen (oregistrerad) Postat 20 oktober 2006 Postat 20 oktober 2006 det var taskigt! 😄 Ok mannen, kanska var lite taskigt. Sorry!!! Men vad menade du egentligen med "upp"? Hur som helst, håller med Surikatmamma här. Du är nybörjare och det är underbart, rock on ba. Njuta av att lära dig hela tiden, efter en tid tar det stopp och går långsammare. Det är där som den riktiga gnistan lever antar jag. Tycker du är helt ok som nybörjare, kanske till och med bra. Men som sagt, tänk om. Dra ner på attityden i texten och jobba fram något unikt i soundet. Hiphop kan vara grymt, men det behövs mer än bara coola fraseringar som egentligen bara låter patetiskt. Jobba på, det kommer bli bra. Men lyssna till dig själv och den du är sen skriver du efter det. Wax on, wax off!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.