Jump to content
Annons

Jag kan se det i deras ögon


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag såg på ett avsnitt av Hem till byn nu inatt. Då slog det mig en sak åter igen när det gäller just den serien.

VARFÖR ser så många av dem så himla svarta ut i ögonen, eller i vissa fall på bara det ena ögat? Kan verkligen så många av personerna i en och samma TV-serie ha ögonsjukdomar? Vissas pupiller verkar ju inte alls reagera på ljus! Detta är allvarligt! Det får mig att tänka på en sak...

...har det erbjudits knark under inspelningarna, som då vissa provat på och fått biverkningar av?

😏

:musik

p.s. Titta själva en gång får ni se vad jag menar, den går ju i repris ett par gånger i veckan. Sista avsnittet på måndag 20 med påföljande repriser. d.s.

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Är det så (illa)? Det var som f*n...

Stackars Berndt, stackars han den där alkoholisten, stackars kommunisten med insändarna, stackars bilreparatören som suttit inne... osv.

Skrämmande!!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
ni e ju för roliga, de är ju alkisar hela högen...mkt bra serie för övrigt-fast jag inte orkar titta längre, såg den ju när jag var ung-första vändan...och så lite förrförra året.

Hur är det nu? Vidgad pupill = spänd. Eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Pupillens storlek (och förmåga att vidga/dra ihop sig) är individuell och vissa personer har helt enkelt större pupiller vilket är helt normalt.

Jag har perfekt syn men har en bråkdel större pupiller än de flesta.

Men tänk om personerna är drogade på inspelningen 🙂

Jag vet en som lider av torra ögon och har svårt att komma in på krogen för att hans ögon är lite röda och irriterade.

Eller så lurar han alla och är hög som ett hus jämt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nja, hasch, amfetamin och ecstacy ger alla vidgade pupiller. Heroin däremot ger minskade pupiller.

:rolleyes:

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...