D Vibe Postat 18 oktober 2006 Dela Postat 18 oktober 2006 Hittade en intressant text som är avskriven från en manual, som KLF släppte i ett antal exemplar, efter att de släppt singeln Doctorin' The Tardis. Den handlar helt enkelt om hur man skapar en singel som hamnar på hitlistan inom tre månader. 🙂 Läs garantin bara 🙁 GUARANTEE - HOW TO OBTAIN IT WE GUARANTEE THAT WE WILL REFUND THE COMPLETE PRICE OF THIS MANUAL IF YOU ARE UNABLE TO ACHIEVE A NUMBER ONE SINGLE IN THE OFFICIAL (GALLUP) U.K. CHARTS WITHIN THREE MONTHS OF THE PURCHASE OF THIS MANUAL AND ON CONDITION THAT YOU HAVE FULFILLED OUR INSTRUCTIONS TO THE LETTER. TO RECEIVE THIS GUARANTEE PLEASE WRITE TO KLF PUBLICATIONS, BOX 283, HP21 7HG, U.K. WITH YOUR NAME, ADDRESS AND A PHOTOCOPY OF YOUR PURCHASE RECEIPT AND AN S.A.E. YOU WlLL RECEIVE YOUR GUARANTEE WITHIN TWENTY EIGHT DAYS. Hursomhelst, här länken. http://www.klf.de/online/books/bytheklf/manual.htm Lär knappast orka läsa igenom allt det där själv 🙂.. /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demomannen Postat 18 oktober 2006 Dela Postat 18 oktober 2006 Tror vi är ganska många här som läst The Manual. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 18 oktober 2006 Dela Postat 18 oktober 2006 Tror vi är ganska många här som läst The Manual. 🙁 Hur många ligger då på hitlistan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 18 oktober 2006 Dela Postat 18 oktober 2006 Tror vi är ganska många här som läst The Manual. 🙂 Indeed. 🙁 En klassiker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 18 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 18 oktober 2006 Aha.. Trodde den inte var så känd.. 🙁 Första gången jag stötte på den iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ulf_A Postat 18 oktober 2006 Dela Postat 18 oktober 2006 Hoppla, den hade jag oxå missat. Verkar underhållande. Men jag märker ju att det är kört direkt eftersom jag har heltidsjobb som jag inte vill sluta på . . . ingen Englands etta här alltså. En konkurrent mindre för er andra 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 18 oktober 2006 Dela Postat 18 oktober 2006 Musikministeriet som gick innan på TV hade ett litet inslag i ett av programmen om den där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.