Diwic Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 För några dagar sedan gick mitt konto ut och jag kan inte kolla mina mail. Man får ingen påminnelse strax innan det händer, och det framgår inte hur man ska göra för att förlänga sitt konto eftersom den sidan bara är tillgänglig för kunder (och jag kommer inte in där eftersom mitt konto har gått ut). Mailar supporten. Problemet är att jag misstänker att de behandlar mig BOFHigt. Har t ex fått tillbaka svaret "vi förlänger ditt konto bara du uppger ditt username" trots att mitt username var angivet i mailet jag skickade till dem. Och när jag mailar tillbaka med mitt username igen, får jag inget svar. Har även försökt ringa, men nås bara av "Alla linjer är tyvärr upptagna". Så min fråga är, hur handskas med en BOFHig IT-support för att få dem att göra som man vill och förlänga mitt konto, så jag kan kolla mina mail igen? // David
Diwic Postat 18 oktober 2006 Trådstartare Postat 18 oktober 2006 BOFH Eller för att uttrycka det enkelt, systemadmistratörer som tycker om att göra livet surt för sina stackars användare. Det har fixat sig nu. För nån timme sedan ungefär. Så jag är inte helt övertygad om att de är BOFHiga. De kan ha haft mycket att göra bara. // David
Diwic Postat 19 oktober 2006 Trådstartare Postat 19 oktober 2006 Ähum, vilket konto? Vart? 😠 Tja, är väl bäst att inte säga något, vill inte dra ner dem i smutsen eftersom jag misstänker att det mest handlade om missförstånd...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.