Jump to content
Annons

Nordkoreas kärnvapenutveckling


Löken (oregistrerad)

Recommended Posts

Löken (oregistrerad)
En viss person har ju sagt vissa saker som är MÅÅÅNGA ggr värre än det Glaskatten sagt... Och han anmälde inte jag. Fick istället sitta å vara deprimerad en hel kväll...

Syftar du på mig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 67
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Jävligt hemskt att enda sättet att behålla freden på är genom terrorbalans.

Nånstans måste det ta stopp innan det kokar över.

Kan inte annat än hålla med min vän Daniel!

😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Strunt samma?

Men jag blir upprörd över att man kan visa sådant förakt mot människor som lider och förmodligen tillhör den mest utsatta gruppen på denna jord.

Hörrm hörrm. Det finns allt grupper som är mer utsatta, skulle jag vilja säga. Men du brukar vara så mån om topic, gå inte off topic då.

En viss person har ju sagt vissa saker som är MÅÅÅNGA ggr värre än det Glaskatten sagt... Och han anmälde inte jag. Fick istället sitta å vara deprimerad en hel kväll...

Jo, det minns jag. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Löken (oregistrerad)

Ja, jag tyckte han skrev ett idiotiskt inlägg och det anser jag än idag. Det han kallade mig i inläggen efter var knappast trevligt, men jag tog naturligtvis inte åt mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
musik (oregistrerad)

Läste igenom denna tråden nu, lite hastigt kanske, men i alla fall...

Nog tycker jag det verkar vara FÖRSTA PRIORITET att förstå skillnaderna på ett koncentrationsläger och ett fängelse. Ett koncentrationsläger hamnar man i helt utan anledning, ett fängelse hamnar man i om man gjort något olagligt. I normalfallen gäller detta.

Eller menar USA-motståndarna att de som sitter i amerikanska fängelser i det egna landet inte gjort något olagligt?

😛

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Löken (oregistrerad)
Läste igenom denna tråden nu, lite hastigt kanske, men i alla fall...

Nog tycker jag det verkar vara FÖRSTA PRIORITET att förstå skillnaderna på ett koncentrationsläger och ett fängelse. Ett koncentrationsläger hamnar man i helt utan anledning, ett fängelse hamnar man i om man gjort något olagligt. I normalfallen gäller detta.

Eller menar USA-motståndarna att de som sitter i amerikanska fängelser i det egna landet inte gjort något olagligt?

😛

:musik

En ytterligare aspekt som jag tycker man kan tillägga beträffande diskussionen kring koncentrationsläger och fängelser, är:

- att fängelser inte har som primär uppgift att avrätta sina interner. Det kan koncentrationsläger ha, och de i Nordkorea är enligt uppgifterna exempel på sådana.

Glädjande att någon mer inser Glaskattens övertramp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...