Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag skulle vilja köpa ett par trådlösa hörlurar att använda i den lilla hemmastudion.. Någon som vet om man kan använda såna utan att det blir störningar o.s.v.? Vore i så fall tacksam för ett bra tips på vilka jag skulle kunna köpa om priset inte får vara mer än 1000 kr..

Annons
Postat

Sälj dem till Eklind då! 🙂😉

Postat

Hoppar in och kapar om Eklind inte tycker det stör för mycket...

Samma problem som ovan. Jag skall dock inte använda dem när jag mixare eller gör något sådant. Däremot om man skall ändra lite på mickplaceringen till sångaren eller gitarristen, så måste jag göra det själv. Och då ÄR det lite jobbigt med sladd. De skall också vara slutna för annars hör jag bara sångarens skrik.

(Sorry för kapningen man jag skulle just skriva en likadan tråd så jag tänkte att en kombo kanske kunde funka.... 🙂 )

Postat
Hoppar in och kapar om Eklind inte tycker det stör för mycket...

Samma problem som ovan. Jag skall dock inte använda dem när jag mixare eller gör något sådant. Däremot om man skall ändra lite på mickplaceringen till sångaren eller gitarristen, så måste jag göra det själv. Och då ÄR det lite jobbigt med sladd. De skall också vara slutna för annars hör jag bara sångarens skrik.

(Sorry för kapningen man jag skulle just skriva en likadan tråd så jag tänkte att en kombo kanske kunde funka.... 🙂 )

Till sådant skulle de jag nämnde fungera utmärkt. 🙂

Om jag kommer ihåg rätt, så ligger de runt tusenlappen någonstans - men det är ju ett tag sedan jag köpte dem, så det kan ha ändrats sedan dess...

Postat (redigerat)

ok tackar.. ska ta till mig de ni skrev.. 😳 men alså menar du att det är dåligt ljud eller vad är the problem?? störningar? 😉

Redigerat av Eklind
Postat

Det handlar inte om störningar - men man ska nog se till att inte ha sändaren för nära mikrofonen, för säkerhets skull...

Jag kommer inte helt överens med ljudet i dem - men de är ju praktiska när man vill titta på TV utan att störa någon annan. Efter att jag skaffade Ultrasone-lurar att ha i studion, så duger liksom inget annat där... 😕

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.